NorvegianDad Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Som nevnt over skal jeg bytte støtdemper på høyre hjul bak,men jeg lurer på et par ting før jeg begynne å bestille deler: Når man skal bytte støtdemper, bør man bytte på begge sider ? Hvor lang levetid har fjærene? Hvordan finner jeg ut om støtdemperene er originalt nivåregulerende? Her er det jeg planlegger å bestille: støtdemper Trenger jeg denne gummidemperen? Støvbeskytter Er virkelig den støvbeskytteren så dyr,eller er det mulig å fa tak i den billigere? Endret 5. januar 2009 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da den ene demperen på min bil var defekt ble det anbefalt at det ble byttet begge, og slik ble det Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dempere bør byttes på begge sider samtidig. Fjærer kan holde bilens levetid de, alt ettersom, men det beste er å ta de i samme slengen. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Takk for tips folkens! Jeg får bytte den som er verst snarest,så får jeg se på den andre etterpå.Så at belgen var ødelagt der også så den ryker vel snart den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå