HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ny mobil må snart skaffes da min gamle SE synger på siste verset. Har siklet på SE W960i helt siden den kom, og jeg lurer på om den fortsatt er noe tess? Har også sett litt på W980i, men den blir for stygg på innsiden. Noen meninger her? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ny mobil må snart skaffes da min gamle SE synger på siste verset. Har siklet på SE W960i helt siden den kom, og jeg lurer på om den fortsatt er noe tess? Har også sett litt på W980i, men den blir for stygg på innsiden. Noen meninger her? Dropp W960, og ha litt tålmodighet. ;-) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Lyst til å utdype? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ville valgt W980i, selvom jeg har på følelsen at begge har like gode speccs. Designet på den var lekkert. Men er det en grunn til at du velger Walkman serien? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Grunnen er vel at jeg liker utseende på dem, og at de har gode musikkspillere. Har ikke hatt noe annet enn Walkman de siste 3 årene. Men hva mener bmwm3 med tålmodighet? Kommer det en "ny versjon" av W960i? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En liten titt på hjemmesiden dems fikk jeg opp W705. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ser jo vel og bra ut på papiret, men fin var den jo ikke. Dessverre. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Grunnen er vel at jeg liker utseende på dem, og at de har gode musikkspillere. Har ikke hatt noe annet enn Walkman de siste 3 årene. Men hva mener bmwm3 med tålmodighet? Kommer det en "ny versjon" av W960i? Vel, W960 kjører UIQ, som er død og begravet, så dette OS'et får du ikke igjen. Imidlertid kommer neste generasjon Walkman flagship snart til å blli presentert... W960 var omtrent utdatert når den kom, og hvertfall pr idag, er den i mine øyne ikke veldig aktuell. W902 gjør de samme tingene bedre, i mindre innpakkning. Hva er viktig kriterier for deg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Musikk, foto (til en viss grad) og utseende. Brukervennlighet også, men det vet jeg at jeg får med SE. W902 har også en styggere innpakning; mener nå jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser ikke poenget med at trådstarter skal vente, om han/hun vill ha en walkman telefon med det OSet dem har nå. Jeg hadde gått for folde telefonen da den er penest av dem. Speccs pleier å være ganske like på disse telefonene vill jeg tru. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Musikk, foto (til en viss grad) og utseende. Brukervennlighet også, men det vet jeg at jeg får med SE. W902 har også en styggere innpakning; mener nå jeg. I mine øyne får du absolutt IKKE brukervennlighet med UIQ, det er en grunn til at det ikke kommer flere telefoner med dette OS'et... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Kan si meg enig i at W980i er pen, men jeg liker ikke utseende på den i åpen tilstand. Har også hørt at den er en "ripemagnet". Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser ikke poenget med at trådstarter skal vente, om han/hun vill ha en walkman telefon med det OSet dem har nå. Jeg hadde gått for folde telefonen da den er penest av dem. Speccs pleier å være ganske like på disse telefonene vill jeg tru. Poenget mitt er at det kommer ny SW og delvis ny HW på neste generasjon flagskip! UIQ som kjører W960 er død og begravet, jeg kan ikke se at det er klokt å anbefale en model med et utgått OS til noen! Den gamle platformen så er W902 mest for pengene, utseendet er den ikke allverden, men det den gjør, gjør den bra! derfor sier jeg heller vent litt til. Jeg mener, siden han har ventet på å kjøpe seg en W960 så kan man vel vente litt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ny mobil må snart skaffes da min gamle SE synger på siste verset. Har siklet på SE W960i helt siden den kom, og jeg lurer på om den fortsatt er noe tess? Har også sett litt på W980i, men den blir for stygg på innsiden. Noen meninger her? W960, hvor får du tak i den??? De eneste eksemplarene jeg har sett får du til blodpris på Gardermoen flyplass; det er nesten så jeg får lyst til å spørre etter minnekort på 128 MB i samme slengen. I likhet med sin lillebror W950 var den et misfoster, men smak og behag, UIQ eller ikke. Den store ulempen er at den ikke har utskiftbare minnekort, så dersom du har mer enn 8 GB musikk er dette definitivt ikke telefonen for deg. Samme kan også sies om W980, uten minnekort er det upraktisk å ha mye musikk. I samme prisleiet finner du W902, som faktisk har utbyttbare minnekort og et mye bedre kamera. Sjekk heller ut den, enn å velge mellom to utdaterte telefoner. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg mener, siden han har ventet på å kjøpe seg en W960 så kan man vel vente litt til. Ser poenget; utvilsomt. W960, hvor får du tak i den??? De eneste eksemplarene jeg har sett får du til blodpris på Gardermoen flyplass; det er nesten så jeg får lyst til å spørre etter minnekort på 128 MB i samme slengen. I likhet med sin lillebror W950 var den et misfoster, men smak og behag, UIQ eller ikke. Den store ulempen er at den ikke har utskiftbare minnekort, så dersom du har mer enn 8 GB musikk er dette definitivt ikke telefonen for deg. Samme kan også sies om W980, uten minnekort er det upraktisk å ha mye musikk. I samme prisleiet finner du W902, som faktisk har utbyttbare minnekort og et mye bedre kamera. Sjekk heller ut den, enn å velge mellom to utdaterte telefoner. Mer musikk enn 8GB kommer jeg aldri til å få bruk for på noe annet sted enn laptopen. Og tro meg, jeg har sett på W902, men den er så fantastisk stygg å se på. Når det gjelder det første du spurte om så har jeg sett den i nettbutikken til Telenor. Som stamkunde på mitt abbonement sparer jeg masse penger på dette. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Janti Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Grunnen er vel at jeg liker utseende på dem, og at de har gode musikkspillere. Har ikke hatt noe annet enn Walkman de siste 3 årene. Men hva mener bmwm3 med tålmodighet? Kommer det en "ny versjon" av W960i? Vel, W960 kjører UIQ, som er død og begravet, så dette OS'et får du ikke igjen. Imidlertid kommer neste generasjon Walkman flagship snart til å blli presentert... W960 var omtrent utdatert når den kom, og hvertfall pr idag, er den i mine øyne ikke veldig aktuell. W902 gjør de samme tingene bedre, i mindre innpakkning. Hva er viktig kriterier for deg? Det du sier om OS, stemmer jo. Men jeg har hatt denne telefonen siden den kom, og jeg synes ennå den er fantastisk på de fleste måter, går iPod en høy gang. Men har man litt tålmodighet, kan det nok lønne seg å vente på de neste SE-telefonene. Jan Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men har man litt tålmodighet, kan det nok lønne seg å vente på de neste SE-telefonene. Jan ...og har man ikke tålmodighet, kan det nok lønne seg å ligge unna UIQ. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg blir bare mer forvirret av svarene jeg får her, så blir nok til at jeg venter litt. Problemet er at den jeg har nå sliter litt. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva med W890i? Liten og pen innpakning, og gjør jobben sin godt. Den har også utskiftbart minnekort Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Man burde vel kanskje ikke fokusere så mye på utseende, men den syns jeg rett og slett er så stygg at jeg nesten ikke orker å se på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå