mcgroven Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ingen synes å være immune mot finanskrisen. Les mer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sånn er livet, hva annet kunne vi forvente egentlig... Synd for arbeiderne. Håper Win7 ikke blir påvirket av dette Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Regner med at vi vil merke det med at neste xbox er enda mer crappy enn 360'n (regner med jeg får noen fanboys på nakken nå, men statestikken sier at rundt 20-30% av alle xboxer levert til nå har feilet eller vil komme til å feile, noe som er et katastrofalt lavmål...) Anyhooo, alle merker at det blir litt strammere, men vi klarer oss nok, samme gjør microsoft, men noen små endringer blir det. Tror ikke dette vil bli veldig merkbart for andre enn dem som jobber i microsoft. Endret 5. januar 2009 av The Very End Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trur MS skal ordne slik at spillavdelingen (hvertfall 360 avdelingen) ikke blir påvirket. Da Sony klarte kutte ut 8000 uten å påvirke PS avdelingen noe særlig. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Regner med at vi vil merke det med at neste xbox er enda mer crappy enn 360'n (regner med jeg får noen fanboys på nakken nå, men statestikken sier at rundt 20-30% av alle xboxer levert til nå har feilet eller vil komme til å feile, noe som er et katastrofalt lavmål...) Anyhooo, alle merker at det blir litt strammere, men vi klarer oss nok, samme gjør microsoft, men noen små endringer blir det. Tror ikke dette vil bli veldig merkbart for andre enn dem som jobber i microsoft. SIden du er et troll, fortjener du ikke svar. men du er ikke særlig opplyst om du tror 30% av dagens maskiner feiler. Dette tallet gjelder releasemaskinene, ikke dagens maskiner med Falconchip. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, knew it, men litt artig å hive bensin på bålet. Kan godt være det du sier stemmer, men det tok tid før denne chippen kom og løste problemet, men det er ikke samtalenemnte uansett og problemet er jo løst så da er alle parter fornøyde Windows klarer seg, 15% er en del, men ikke katastrofalt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De skjærer ned for å beholde folket i sine BSoD labber hvor de er fullt opptatt med å finne opp nye feil og blåskjermer Er vell helt sikkert en god del selskap som skjærer ned og bruker finanskrisen som unnskyldning for å gjøre det. Lenke til kommentar
Suram Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vil da påstå at dette er katastrofalt. Det er helt forferdelig at så mange mennesker mister jobben. På den annen side kan dette være godt for MS i seg selv, da dette sikkert vil føre til bedre rutiner, for å få mer ut av den resterende arbeidskraften. Det er veldig typisk i IT bransjen (som har vært på en eventyrlig opptur) å bare kaste mere konsulenter på problemer, noe som ikke fungerer i disse tider. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Flere som ikke skjønner hvorfor Gamer.no presenterer denne nyheten, når HW.no presentere akkurat samme saken 2. Januar? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) @husgutt, The Very End 30% feilrate ved utgivelse er uansett ekstremt dårleg. Eg synest Microsoft viste akkurat kor stor respekt dei har for kundane sine når dei slapp konsollen i ein slik tilstand, og i tillegg laug om feilrata. Novel, det overraskar meg at Microsoft må seie opp folk, sjølv om eg tvilar på at at det er av nødvendigheit, gitt Microsoft sin økonomiske situasjon. Dei har ikkje akkurat knappe marginar. Samanlikna med t.d. Sony, har Microsoft halvparten som mange ansatte, og 4-5 gongar so stor netto inntening. Om dei kuttar, reknar eg med det er for å auke fortenesta, heller enn å unngå tap. Kay Endret 5. januar 2009 av KayAU Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Flere som ikke skjønner hvorfor Gamer.no presenterer denne nyheten, når HW.no presentere akkurat samme saken 2. Januar? Nå var ikke jeg klar over dette. Men som du ser av kommentarer over var dette en nyhet for mange, og det er langt i fra alle som leser både HW og Gamer. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lurer på om Microsoft kanskje blir litt roligere med å kjøpe Spny sine eksklusive tittler. De har jo brukt formuer på å stjele spill fra Playsttion. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dem har nok ikke kjøpt så veldig mange ekslusiver fra Sony. Er mer spillselskapene som går multiplattform siden det er lite penger å hente ved å være PS3 ekslusiver. Om jeg ikke tar feil var siste gang MS åpnet pengesekken når dem kjøpte 2 DLC episoder til GTA IV. Det er en stund siden. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dette tallet gjelder releasemaskinene, ikke dagens maskiner med Falconchip. Og da er det liksom greit at millioner av maskiner er defekte? Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 BåGan Xbox 360 var aldri defekt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lurer på om Microsoft kanskje blir litt roligere med å kjøpe Spny sine eksklusive tittler. De har jo brukt formuer på å stjele spill fra Playsttion. "Stjele spillene?" De har vel betalt en usannsynlig stor sum med penger. Ikke MS sin feil at Sony ikke klarer å holde på de ekslusive spillene sine. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 De kan gjerne kutte ned på Windows Live avdelingen. De ansatte kan spise sand til lunch, sitte på gulvet, og to ganger i uken kan de leies vekk som punchbag på den lokale bokseklubben. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og da er det liksom greit at millioner av maskiner er defekte? Det er det opp til kundene å avgjøre. Syns du ikke det er greit så er det ingen som tvinger deg til å kjøpe Xbox. Såpass bra som de selger er det tydeligvis noen som syns det er greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg