Kranjcar Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er best å spise på de dagene jeg har fotballtrening? Har fotballtreninger 4 dager i uken framover. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 bry deg om hva du spiser om du trener styrke:P men for all del, spis grovt og sunt;) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ok! Noen flere som har noe tips? Jeg veit at det er bra å spise en banan litt før treninga osv. Men tenker litt mer på spesifikke ting det er bra og dårlig å få i seg før trening! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Finnes mange tekster om akkurat dette. Så det er bare å søke Riktig mat før og etter trening! Olympiatoppen - Mat og drikke før trening Rett mat før trening Endret 7. januar 2009 av Jompa. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 kjappe carbs før trening.. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hva er kjabbe carbs? Bananer? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg var ute på en lang joggetur med innlagt intervalltrenging i går. Maten jeg spiste før trening besto av 4 wienerpølse i lompe og en cola. Det gikk overaskede bra. Hadde trodd jeg skulle bli doven av slik mat før trening, men jeg var i kjempeform. Jeg har dog en veldig sunn livstil ellers. Endret 16. januar 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå