Kranjcar Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har gått meg til anskaffelse av en undershorts som man bruker under shortsen. Er det vanlig å bruke boxer under den undershortsen? Eller? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er nok veldig vanelig det ja, selv om det sikkert er folk som ikke har det Selv bruker jeg bokser under. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har gått meg til anskaffelse av en undershorts som man bruker under shortsen. Er det vanlig å bruke boxer under den undershortsen? Eller? De er mange som bruker det, men jeg bruker ikke det. Tror effekten av undershortsen forsvinner litt hvis det er noe mellom den og huden. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De er mange som bruker det, men jeg bruker ikke det. Tror effekten av undershortsen forsvinner litt hvis det er noe mellom den og huden. Jeg tror du har rett i det, men selv så her jeg boxershorts under undershortsen. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er vel ikke meninga? Jeg har aldri brukt boxer under, og det er jævlig deilig Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er vel ikke meninga? Jeg har aldri brukt boxer under, og det er jævlig deilig Det er det Men det er ikke så deilig når svetta renner nedover beina, hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 da trådstarter fremdeles ikke har endret emne stenges tråden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Glemte vi noe kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg