L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som har noen gode "synes synd på seg selv"-sanger å foreslå her i natten? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Spørs jo i helt hvilken musikksjanger du liker. Første jeg tenkte var litt emosjonelle sanger, sjekk ut Silverstein Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 HAr ikke noen av dem. Om du har en enkeltsang sp kom hjerne med youtube link. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ryan Adams - Wonderwall Egentlig mye annet av ham, og da spesielt "Why do they leave", fra skiva Heartbreaker. Kan også sjekke ut Come Pick Me Up og To be the One, fra samme skiva. Endret 5. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 TAkk for tips. Fant et godt album selv nå: Tom McRae - Tom Mcrae. Originalalbumet fra 2000 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ellers kan du sjekke ut Nina Kinert, om du klarer å finne noe av henne. Ville egentlig vise deg "High Heels", men fant den ikke. Men du kan sjekke ut , og på youtube. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Og Nina Kinert får meg til å tenkte på Ane Brun, som videre leder med til Madrugada. Og da finner man fra skiva Grit, som er en ypperlig sang å deppe til. Anbefales virkelig. Andre forslag: * Dire Straits - Brothers in Arms * Tom Waits - Closing Time * Vines - Spaceship * Mew - Comforting Sounds (Frengers versjonen) * Sufjan Stevens - For the Widows in Paradise, For the Fatherless in Ypsilanti * Band of Horses - No One's Gonna Love You * Beatles - Fool on a Hill * Counting Crows - Mr. Jones (live versjonen fra Across A Wire: Live In New York City) Ellers funker Thomas Dybdahl som et siste tips før jeg går og legger meg. Også får du bare synes synd på deg selv, eller gjøre hva du nå tenker å gjøre med disse sangene. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 gary jules - mad world bruce springsteen - the river - long walk home creedence clearwater revival - have you ever seen the rain Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Livet er for kjipt (, aha, det regner hele året.) Med Trond Viggo Torgersen? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=388449090 sinteste sangen noensinne. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Whiskey Lullaby av Brad Paisley Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Synes synd på deg selv...? Værsego Endret 5. januar 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes "Metallica -- Fade to Black" passer godt her. Se filmen hos Youtube Best når man synger med, enten høyt eller inni seg. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 TAkk for tips. Fant et godt album selv nå: Tom McRae - Tom Mcrae. Originalalbumet fra 2000 Mer trenger du ikke. 2nd Law, Untitled og Language of Fools holder i massevis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 TAkk for tips. Fant et godt album selv nå: Tom McRae - Tom Mcrae. Originalalbumet fra 2000 Mer trenger du ikke. 2nd Law, Untitled og Language of Fools holder i massevis Det albumet får meg til å grøsse, grine og smile på en gang! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Se filmen hos Youtube Johnny Cash m/Will Oldham - I See A Darkness Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Vet ikke helt hva du mener, men A Saucerful of Secrets drar meg ytterligere ned i søla for så å gjenføde meg, en fantastisk sang. Se filmen hos Youtube (Instrumentell (og eksperimentell), de fleste vil sikkert synes første halvdel er musikalsk ubrukelig skrål, spol da frem til 5:20) Endret 6. januar 2009 av Garanti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Se filmen hos Youtube Johnny Cash m/Will Oldham - I See A Darkness Bra den. Noen ganger så trenger man virkelig å nyte sin depresjon og da er cash konge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Vet ikke helt hva du mener, men A Saucerful of Secrets drar meg ytterligere ned i søla for så å gjenføde meg, en fantastisk sang. Se filmen hos Youtube Den gav meg ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå