Bjorn Ole Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå er det slik at i morgen (eller i dag) så skal en god del av oss på skolen eller jobb. Etter en land juleferie så er vel jeg ikke den eneste som har snudd døgnet veldigt om. Og nå sitter jeg her klokka 3 om natten og får absolutt ikke sove. Er bare få timer til at jeg må på skolen og jeg spør. Er det bedre å prøve å sove noen ytterst få timer med risikoen om at man kanskje forsover seg, eller er det bedre å manne seg opp og døgne for å så sove tidligere enn vanligt på kvelden? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hmm sitter oppe selv Men jeg skal på jobb... Vell, det er hardt når man har hatt fri i 14 dager, og skal snu døgnet.. men jeg gidder ikke å stresse.. sitter opp til jeg er trøtt nok.. hvile kan jeg gjøre i grava Neida, seriøst, gå å legg deg.. selv om du ikke sover 100% så får kropp og sjel hvile.. og det hjelper en god del.. Sov/hvil godt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 godt å se at jeg ikke er den eneste som faktisk er våken på denne tiden av døgnet... jeg får ikke sove i det hele tatt aner ikke når jeg skal jobbe! Skulle få beskjed i uka som var nå men har ikke hørt noe!! Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker alltid å døgne siste dagen før jeg må opp tidlig om jeg har snudd døgnet. Funker for meg, men vet at dette ikke virker for alle. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det jeg har tenkt til å prøve på men vi får se da om jeg sovner eller ikke da:-) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 mhm..lurer på om jeg skal døgne selv. Blir klart noen tøffe timer på slutten av dagen imorra men..pytt sann. Får jo sove litt når man kommer hjem Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Wohoo! Jeg gjennomførte! Ble i toppform etter å ha spist. Vi får se hvordan resten av dagen blir. Endret 5. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Våkna i stad, jeg. La meg kl 00:00, å lå der våken i noen timer før jeg sovna. Fikk bare 1-2 timers søvn. Endret 5. januar 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor sove om natta? Du har da skolen til det. Har enda ikke lagt meg fordi jeg er ikke trøtt. Kanskje det har noe med at jeg stod opp 4 på dagen i går. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor sove om natta? Du har da skolen til det. Enig ! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Selv sitter jeg oppe å bruker mangfoldige hundrevis av kroner på PS3 spill. Ugh, bestiller som bare faen hver gang jeg ser noe til under £20 Snart skole, er ikke aktuelt å sove Lenke til kommentar
underdark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som fortsatt ikke har fått sove ? Døgning er et åpenlyst, men ikke spesielt behagelig alternativ. Selv prøver jeg å få til en eller annen form for hard trening dagen før jeg må opp tidlig - f.eks løpe gode gamle 30km fra militæret e.l. Da er du daukjørt resten av dagen og sovner lett ganske tidlig Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Helt klart er det best å IKKE sove. Hvertfall med meg. Men folk er jo forskjellige. Jeg har ganske god erfaring akkurat der:P Prøver du å sove, blir du bare enda trøttere når du våkner. døgne heller, og føl deg superåken og opplagt helt til du blekker av klokka ti på kvelden. hehe Jeg har hværtfall ikke tenkt å sove i natt. Da jeg skall ta bussen til skolen klokka 8 Endret 5. januar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Døgne med skule på dagen? Uff, det høyrest slitsomt ut. Eg må snart snu døgnet tilbake igjen, blir berre rot av dette her. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Døgne med skule på dagen? Uff, det høyrest slitsomt ut. Eg må snart snu døgnet tilbake igjen, blir berre rot av dette her. Skole er slitsomt uansett . Men selfølg er det best å snu det tilbake igjen. Noe som du gjør om du blekker klokka ti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå