Gå til innhold

Trenger noen tips ang kosthold og trening


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har nylig begynt å trene. jeg begynte å ta situps hver dag for godt over en måned siden og ser stor forskjell, og har etter jul begynnt og trene på treningstudio. jeg er 16 år og er ikke veldig flink med kosthold. i helger blir det mye farting og fyll og i ukedagene glemmer jeg ofte noen av måltidene. jeg spiser ikke så veldig mye men har ikke annoreksia elr noe sånn men rett og slett glemmer det bort fordi jeg tenker på så mye annet, så jeg lurer på om dette har noen påvirkning på hvor fort jeg vil bygge muskler, og om dette er noe bra for forbrenningen, fordi magemuskelene er ikke så detaljerte enda. hva slags mat er best og spise til frokost og lunsj? er det viktig med regelmessige måltider? burde jeg ta protein pulver? og isåfall hvilket merke burde jeg kjøpe? er 1000 forskjellige greier som reklameres for... trener sånn 2-4 ganger i uka og tar situps hver dag hjemme :=)

takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spise Ordentlig og hver dag. Minst 3 ganger i uka, eller 4 :)

 

* Frokost = Havregryn / Frokostblandning eller 2 - 3 skiver :innocent:

* Lunch (?) = Kesam (?)

* Middag = Kjøtt / Fisk (!)(!)(!) :)

* Kvelds = Havregryn / 3 - 4 skiver :D

 

Nå er ikke jeg en av de som vet best xD

Men noe av det som står her bør du spise.. Hjelper ikke å trene uten å spise.. Det vet jeg ihvertfall x'D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...