Gå til innhold

BK: Hotel Albergo Sole

Anbefalte innlegg

som sagt tidligere i tråden, virker som et typisk pappa-har-akkurat-fått-nytt-kamera-rett-før-ferien-bilde. For oss som ikke har vært på dette stedet er det ikke noe spesielt med det. Men du som har vært der får jo såklart andre assosiasjoner enn oss som ikke har vært der ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som sagt tidligere i tråden, virker som et typisk pappa-har-akkurat-fått-nytt-kamera-rett-før-ferien-bilde. For oss som ikke har vært på dette stedet er det ikke noe spesielt med det. Men du som har vært der får jo såklart andre assosiasjoner enn oss som ikke har vært der ;)

Der må jeg faktisk si meg uenig. Jeg har aldri vært i Roma, men jeg finner bildet interessant for det.

I et typisk pappa-har-akkurat-fått-nytt-kamera-rett-før-ferien-bilde så ville skiltet vært skevt, det hadde vært brukt blits og du hadde sett hatten/håret til mor ;)

Jeg tror nok dette bildet er mest interessant for de som har levd en stund, er interessert i film og bilder fra midten av forrige århundre, osv.

Men jeg skal være enig i at dette er ikke blant PM's 10 beste. Det er det ikke.

Tom

Lenke til kommentar

@ tomsi42, sant nok, blitsen og modern mangler ;) Har vært i Roma selv, men ikke akkorat denne plassen, så assosiasjoner hjelper ikke meg heller for å si det slik. For min del hadde det vært bedre å fått med eventuelt mer av enten himmelen/mørke skyer, eller huset til høyre i bildet. Sånn som det er nå blir det, for meg, bare et skilt, and that's it :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...