michael691 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Aldri prøvd 69, har syntes den virker litt skummel.. men får nok prøve den neste gang jeg er med kjæresten Den er ikke skummel. Den er veldig flott. Seconded. Omslynget, Doggy, Skruen er noen av mine favoritter Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg liker å være dominant i senga og gjøre mye av arbeidet. Om jeg skal rangere, så: 1. Mot hverandre på siden, med jentas bein over hofta mi. Da har man full tilgang til ansikt, bryster, rumpe og man kan bruker fingrene både bak på vagina og rumpehullet. 2. Misjonær. Gammel, men ufattelig mange metoder å utføre den på. 3. Doggy på siden. 4. Sittende mot hverandre, som om hun rir deg, men begge reiser seg opp i sittende stilling. 5. Doggy. Denne avslutter jeg som oftest med. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 "Victory" er jo en form for rovdyr stilling, så denne er jo pen da ;P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Misjonæren er jo en klassiker som alltid er bra. Er jeg litt sliten så er jenta øverst gull. Også digg med skje da jeg har tilgang til klitten til jenta. Doggy og andre bakfraposisjoner er ikke så gøy for min del, da jeg treffer cervix(?) (bånn), noe som dem fleste jenter synes er ubehagelig Endret 27. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Doggy, kontordrømmen og å bli ridd i det hele tatt er good. Lenke til kommentar
Meg90 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 misjonæren faktisk, skje og kontordrømmen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg