Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din favoritt sex-stilling - Del erfaringer! :-)

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker å være dominant i senga og gjøre mye av arbeidet. Om jeg skal rangere, så:

1. Mot hverandre på siden, med jentas bein over hofta mi. Da har man full tilgang til ansikt, bryster, rumpe og man kan bruker fingrene både bak på vagina og rumpehullet.

2. Misjonær. Gammel, men ufattelig mange metoder å utføre den på.

3. Doggy på siden.

4. Sittende mot hverandre, som om hun rir deg, men begge reiser seg opp i sittende stilling.

5. Doggy. Denne avslutter jeg som oftest med.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Misjonæren er jo en klassiker som alltid er bra. Er jeg litt sliten så er jenta øverst gull. Også digg med skje da jeg har tilgang til klitten til jenta.

Doggy og andre bakfraposisjoner er ikke så gøy for min del, da jeg treffer cervix(?) (bånn), noe som dem fleste jenter synes er ubehagelig

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...