Nidaroo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kom over en artikkel som var en av de mest besøkte og interessante via NRK's nettside. Må si denne artikkelen var svært aktuell kanskje her? Og antar det at denne ikke tråden faller inn under upassende tråder. Ser det er svært mange i "Seksualitet" seksjonen hvor det er mange "usikre" spørsmål. Del gjerne litt! :-) Forskjellige stillinger Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Foretrekker misjonæren jeg gitt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gode, gamle doggy er alltid en vinner for min del. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vanskelig å si en gitt, synes vel igrunnen det meste er deilig men mine topp 5 er; -Skje -Doggy -Forskjellige versjoner av misjonær -Å ri -L Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 -L Hvordan er den? Tror ikke jeg har hørt om "L" før Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6331899 Nr 2 fra venstre Mannen ligger på siden, kvinnen ligger på ryggen tvers over ham. Endret 5. januar 2009 av Loveboat Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Åja, sånn Jaja, alt har vel et navn.. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De to nederst til høyre i den Puls artikkelen. Ballerina og Danseren. Gir en helt unik følelse. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser interessante ut, må prøves Ser ut som det kan være litt tungt i lengden men xP Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Kontordrømmen er jo en treffsikker! ;-D Lenke til kommentar
Capria Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg liker meg best øverst. Hvis ikke så er misjonær alltid en sikker vinner for min del. Med små twister. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Doggy og L syns jeg er best. 69 er også hærlig! Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Aldri prøvd 69, har syntes den virker litt skummel.. men får nok prøve den neste gang jeg er med kjæresten Endret 5. januar 2009 av Maren-mor Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 doggy er den jeg kommer lettest av.. men den som er kjekkest er kontordrømmen eller misjonæren.. mye gode blikk og stemninger med den Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) For min del er hund en sikker vinner. Endret 6. januar 2009 av TSP Redigerte bort svar på slettet post Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For min del er misjonæren med diverse modifikasjoner og gode gamle dj_doggy sikre vinnere. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg trodde jeg likte misjonæren, men utifra de navnene på puls er det vel kanskje i realiteten noe som kroken eller "beina bakover". Mange av stillingene, blant annet gyngen og stolen virka helt ugjennomførbare for meg. Men jeg er vel kanskje ikke skapt for dem Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Aldri prøvd 69, har syntes den virker litt skummel.. men får nok prøve den neste gang jeg er med kjæresten Den er ikke skummel. Den er veldig flott. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg