Gå til innhold

Gi meg den ultimate hårfisyren!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne posten er ment som et svar på spørsmålene dine, ikke ta deg nær av det ^^

 

Jeg tenker nerd med en gang jeg ser bildene. Det er for langt, tykt og ser ustelt ut. Fargen ser også veldig "glissen" ut.

 

Mitt tips er å klippe deg ganske kort, noe a lá bildet Henrik C la ut, evnt med litt kortere pannelugg og heller ha det opp. Kunne også trengt en farging, da gjerne mørkt og kanskje ha i et par striper. Bytt også til linser om du har muligheten og kast portaproene så skal det bli bra :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Uansett hvilken hårfrisyre en velger, så bør den se fresh ut med riktige hårprodukter til din hårtype.

Var hos frisøren min idag, og hun fortalte meg at hvis jeg skulle spare til langt hår, måtte jeg ikke komme tilbake og klippe meg før i Oktober. Må ellers være nøye med balsam, kur og ta heller en glansvask i ny og ne.

Håret får ikke sjangs til å vokse hvis du klipper det hver 8. uke, og med dagens gode produkter og gode hårstrikker, så blir ikke håret så slitt og ødelagt som som før.

Og mange mennesker har en hårtype som ser "litt slitt i tuppene", selv om de nettopp har klippet seg.

Så nå skal frisørbesøkene mine utebli for en god stund ja!

Men det verste du kan gjøre med håret ditt er mye klorbad, bruk av varme tenger ofte og sterke og billige hårprodukter. Det er fy, fy! Ha en god hårdag!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...