Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hei! Jeg kan vel trygt si at jeg er jævla lei av håret mitt. Aldri likt det. Jeg hadde egentlig planer om å ta med 1000,- til frisøren, som er kjempe flink men så homo som du får det, og si "gjør hva du vil, bare det blir kult. Bruk opp det du vil av 1000-lappen". Så, det jeg lurer på er om dere har et bedre forslag til meg? Bilder av meg følger i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det siste bildet var egentlig for å vise hva "stil" jeg kjører Jeg er ikke fysisk aktiv, greie karrakterer og medlem i Rødt, om noe av det skulle ha noe å si. Lurer dere på noe mer får dere bare fyre løs. På forhånd; takk Endret 5. januar 2009 av Kanuca Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Klipp deg skikkelig guttekort! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uten å være noen moteguru, anbefaler jeg deg å kjøpe noen nye gensere også, det burde alle gjøre. Endring: Når du har klippet deg kort, kjøper du med en boks med voks. Gjerne Renati eller noe, ikke den helt hardeste. Så går du inn på Nille og kjøper en av de store boksene med grønn guffe, koster 20 kroner tror jeg. Det funker helt greit sammen med litt voks i kort hår. Da trenger du ikke gjøre særlig annet enn å rufse det til litt. Og kutt ut PORTAPROene, gå i alle fall ikke med dem hele tiden. Dessuten er det ikke riktig å bruke spoiler-taggen her. Det er skjul-taggen som gjelder når man skal skjule noe for å ikke gjøre tråden alt for lang. Endret 5. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ute etter tips, ja. Helst noe som henger sammen med resten, men bare hårfrisyrer dere syns er fete. Skater og lager graffiti, så det kan vel nevnes. phfjeld; jeg har faktisk tenkt på å få skikkelig kort hår, men jeg må vel ha litt mer sjeggvekst for det, så om den kommer før sommeren så blir det nok helt kort da. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Syns du hadde ganske kul lengde på det nå jeg. Kanskje be frisøren beholde lengden og kanskje bare stusse det litt her og der? Og ta i litt renati så kanskje du liker det bedre og Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ute etter tips, ja. Helst noe som henger sammen med resten, men bare hårfrisyrer dere syns er fete. Skater og lager graffiti, så det kan vel nevnes. phfjeld; jeg har faktisk tenkt på å få skikkelig kort hår, men jeg må vel ha litt mer sjeggvekst for det, så om den kommer før sommeren så blir det nok helt kort da. "men jeg må vel ha litt mer sjeggvekst for det, så om den kommer før sommeren så blir det nok helt kort da" . Det er det dummeste jeg har hørt, hvordan vet du at du ikke passer med kort hår?. Jeg hadde langt hår, din lengde og litt kortere i 4år, trodde egentlig ikke noe annet passet meg, fordi jeg trodde jeg hadde en "stor" panne. Men jeg til slutt orka ikke mere og tok barbermaskin og raste igjenn til håret var ca 2.5 cm langt, og det passet meg plutselig utmerket! Bare å prøve og ikke hver redd, klart jeg er jo 20 år nå og har "skjeggvekst". Men har ingenting å si. Prøv bare, hår vekser ut igjenn. Ingenting å tape uansett, ikke vær pysete Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm ... jaok! Da går jeg til innkjøp av nye briller og, for de jeg har nå kommer ikke til å passe med dem. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Flotte greier, hvis du klipper deg kort kommer du ikke til å angre ihvertfall ! Lenke til kommentar
floww Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 har ikke vurdert noe sånt da? har slik frisyre sjøl, men vet ikke hva jeg skal kalle det men kan lett bli kalt for emo, iaffal hvis du har mørkt hår Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jo, men når jeg styler håret blir jeg aldri fornøyd, og så blir det alltid for mye av det gode, som ødelegger. Det jeg synes er finest av alt er krøller Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Syns du hadde ganske kul lengde på det nå jeg. Kanskje be frisøren beholde lengden og kanskje bare stusse det litt her og der? Og ta i litt renati så kanskje du liker det bedre og I så fall burde du kutte ned på lengden bak litt, så den ble likere rundt hele hodet. Godt tiltak å klippe seg, forandring fryder. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Skin deg og spar opp til bart Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke for å spore av, men passer langt hår for en Høyre-mann? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ikke for å spore av, men passer langt hår for en Høyre-mann? Det spiller vel ingen rolle hvor man hører til politisk, det er hårfrisyrer vi diskuterer her. Endring: Endret 'du' til 'man' for å gjøre innlegget mer generelt anvendbart. Endret 5. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Hey, jeg har ikke langt hår! Greitt, greitt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Hva med noe halvlangt? Tenk noe ala dette: Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Vær grei - bruk 'skjul'-taggen. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvorfor? Man burde bruke 'skjul'-taggen når man poster store bilder med tilhørende tekst fordi: Det reduserer lastetiden for store tråder (ikke noe problem for meg her nå, men når jeg bruker mobilen osv., er det ganske kjedelig). Det reduserer scrolling i tråden. Egentlig finnes det kun to ting som er skikkelig fyfy her på forumet - scrolling og trolling. Har man først sett noe, blir man ikke kvitt minnet med det første. Ved ekle, upassende og/eller støtende bildeposting burde man derfor bruke 'skjul'-taggen. Endring: Det er ikke dette tråden handler om. Jeg synes absolutt at du burde prøve kort hår. Det vokser ut igjen, ingen krise om det ikke blir så fint. Endret 5. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå