Gå til innhold

Skal ha ny mobil. LG ku990 - LG kc910 eller lignende.

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg skal kjøpe my mobil og trenger litt veiledning anngående hva slags tlf. jeg burde kjøpe. Som overskriften henviser til så har jeg lest en del om KU990 og KC910 og synes begge virker som bra telefoner. Lurer på om noen kan anbefale en av disse? eventuelt lignende telefoner fra andre produsenter.

Setter pris på all hjelp :D

Mvh

sun-flex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint og få tilbakemelding fra en bruker. Gjelder dette også LG KC910? og kan du anbefale noen lignende telefoner med makspris på 4000 kr.

LG KC910 er derimot en bra telefon. Den vil jeg anbefale, en kompis av meg har en og har trykket og prøvd den veldig mye. Han er forsåvidt også veldig opptatt og pirkete på telefoner, les litt på: Amobil der har du brukererfaringer og masse tester. Les og gjør deg klok på om du skal kjøpe eller ikke :) Andre telefoner kan jeg anbefale hvis du bestemmer deg for å ikke kjøpe LG KC910 .

Lenke til kommentar

Godt og høre, har forøvrig lest meg blind på forskjellige tester fra Amobil, Mobilen og div. utenlandske nettsider, om både KU990 og KC910 og andre lignende telefoner fra Samsung og andre produsenter. Blir bare forvirret da det ene nettstedet anbefaler f.eks. en Samsung mens det neste anbefaler LG, og alle har selvfølgelig sine + og - mot det ene eller andre.

Men hvis du anbefaler denne, så blir det muligens innkjøp til uka :yes:

Tar gjerne imot anbefalinger om andre en LG KC910 hvis disse er i samme kategori.

For og pirke litt her, hva er det som er så bra med KC910. høres jo ut som en bra telefon, men er det noe spesielt som du kan nevne.

Endret av sun-flex
Lenke til kommentar

Vet hva du mener, er svært vankelig å vite hva man skal høre på eller ikke siden fleste tester utgår ifra en persons personlige mening. Men denne mobilen: Nokia 5800 Tube er en mobil jeg ihvertfall har veldig lyst å prøve selv og ser lovende ut, men du kanskje ikke liker så godt Nokia?

Endret av Fikseren
Lenke til kommentar
Vet hva du mener, er svært vankelig å vite hva man skal høre på eller ikke siden fleste tester utgår ifra en persons personlige mening. Men denne mobilen: Nokia 5800 Tube er en mobil jeg ihvertfall har veldig lyst å prøve selv og ser lovende ut, men du kanskje ikke liker så godt Nokia?

Har også lest om den, og den virker som du sier ganske lovende. Når det kommer til produsent er jeg åpen for alle, bare de leverer varene :thumbup:

Lenke til kommentar
KU990 er ingen dårlig telefon, herregud.

Kjenner flere som har denne, og alle er storfornøyde! Veldig bra trykkskjerm, eneste jeg savner på den er wifi- mulighet.

Kameraet er kjempebra, med en habil blitz.

Og jeg trenger ikke wifi da jeg har det på min mp3 spiller som følger meg overalt.

Lenke til kommentar

Har hatt KC910 i en mnd nå, og er svært fornøyd. Den har sine små mangler, men hvilken telefon har ikke det? Største irritasjonsmonment til nå har gjeldt flytting av filer (mp3) mellom de forskjellige mappene, men dette er noe jeg ikke har brukt tid på å finne ut av åssen jeg skal gjøre enklest ;)

Greit batteri, bra kamera og god respons i skjermen. Selv om testen på gsmarena sier denne ikke lar deg kjøre youtube filmer via wi-fi, funker dette fint på mitt eksemplar.

Lykke til med valget

Lenke til kommentar
Har hatt KC910 i en mnd nå, og er svært fornøyd. Den har sine små mangler, men hvilken telefon har ikke det? Største irritasjonsmonment til nå har gjeldt flytting av filer (mp3) mellom de forskjellige mappene, men dette er noe jeg ikke har brukt tid på å finne ut av åssen jeg skal gjøre enklest ;)

Greit batteri, bra kamera og god respons i skjermen. Selv om testen på gsmarena sier denne ikke lar deg kjøre youtube filmer via wi-fi, funker dette fint på mitt eksemplar.

Lykke til med valget

Det høres jo meget bra ut :thumbup: ser ut som dette kan være min neste telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...