Gå til innhold

panasonic th37px80 god?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene.

37T har ligget der en stund og enda billigere...

https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673

Du sier den har ligget der en stund og enda billigere.. Kanskje 200-300kr billigere.. Ser på linken du oppga, og der står den billigste til 5750kr! men legg merke til dette; det er en demovare! så hah!

Jeg som ikke bor i nærheten noen steder hvor de selger tven til 5800 og 5900, så må jeg betale litt i frakt uansett, så hadde sikkert blitt nærmere 6000, kanskje over.. men uansett, jeg er fornøyd!

Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene.

Godt å høre, Bava:)

Endret av fearat
Lenke til kommentar

37T har ligget der en stund og enda billigere...

https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673

Du sier den har ligget der en stund og enda billigere.. Kanskje 200-300kr billigere.. Ser på linken du oppga, og der står den billigste til 5750kr! men legg merke til dette; det er en demovare! så hah!

Jeg som ikke bor i nærheten noen steder hvor de selger tven til 5800 og 5900, så må jeg betale litt i frakt uansett, så hadde sikkert blitt nærmere 6000, kanskje over.. men uansett, jeg er fornøyd!

Godt å høre, Bava:)

Jeg linket ikke til Netshop sin Demovare men prisguiden generelt... Den er fortsatt billigere hos Datakjeden som også er en fysisk butikk...

De fleste må kjøpe via nett når de kjøper hos Elprice også dette har med geografi å gjøre samt det kommer helt an på hvor i landet man bor...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hellu folks! Jeg bestilte px80 37 tommeren som er demovare hos netshop med playstation 3, fordi da slapp jeg frakt også er det enkelt og hente det;) Men er det noe problem og ha den stående i baksetet på en vanlig familie bil, mens en sitter og "støtter" og passer på at den står hele veien hjem?

Lenke til kommentar
Hellu folks! Jeg bestilte px80 37 tommeren som er demovare hos netshop med playstation 3, fordi da slapp jeg frakt også er det enkelt og hente det;) Men er det noe problem og ha den stående i baksetet på en vanlig familie bil, mens en sitter og "støtter" og passer på at den står hele veien hjem?

Nei bare den fraktes stående så er dette ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Akkurat fått TVen, gjort klar til å sette den opp også mangler selvfølgelig bord beina for og hekte den på plata! KLIKKER! Så må ringe netshop i morgen... Men er det noen immedletidlig løsninger som er trygge? F.eks ha den stående mot en vegg så jeg bare kan se på den i det minste!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...