Christoffero89 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Seriøst? Der jeg jobber selger vi th-42px81 for 9998. da er expert litt dyr:P Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Seriøst? Der jeg jobber selger vi th-42px81 for 9998. da er expert litt dyr:P http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=TH42PX80EA Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er nettpris;) Lenke til kommentar
fearat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene. 37T har ligget der en stund og enda billigere... https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673 Du sier den har ligget der en stund og enda billigere.. Kanskje 200-300kr billigere.. Ser på linken du oppga, og der står den billigste til 5750kr! men legg merke til dette; det er en demovare! så hah! Jeg som ikke bor i nærheten noen steder hvor de selger tven til 5800 og 5900, så må jeg betale litt i frakt uansett, så hadde sikkert blitt nærmere 6000, kanskje over.. men uansett, jeg er fornøyd! Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene. Godt å høre, Bava:) Endret 4. februar 2009 av fearat Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er nettpris;) Expert er faktisk ikke vanskelige der, jeg har fått to produkter til samme pris som var lagt ut på nett det samme opplegget kjører stort sett også Elkjøp med sin nettpriser da ingen av disse er typiske (nettbutikker) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene. 37T har ligget der en stund og enda billigere... https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673 Du sier den har ligget der en stund og enda billigere.. Kanskje 200-300kr billigere.. Ser på linken du oppga, og der står den billigste til 5750kr! men legg merke til dette; det er en demovare! så hah! Jeg som ikke bor i nærheten noen steder hvor de selger tven til 5800 og 5900, så må jeg betale litt i frakt uansett, så hadde sikkert blitt nærmere 6000, kanskje over.. men uansett, jeg er fornøyd! Skal si den har havnet på gibort pris... Det er ikke noe poeng å nøle da. Ekstremt mye tv for pengene. Godt å høre, Bava:) Jeg linket ikke til Netshop sin Demovare men prisguiden generelt... Den er fortsatt billigere hos Datakjeden som også er en fysisk butikk... De fleste må kjøpe via nett når de kjøper hos Elprice også dette har med geografi å gjøre samt det kommer helt an på hvor i landet man bor... Endret 4. februar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er nettpris;) Nope. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er nettpris;) Nope. Nei kan ikke være det, jeg hørte på pris på en trådløs telefon i dag og prisen på nett og butikk var den samme nok en gang. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hellu folks! Jeg bestilte px80 37 tommeren som er demovare hos netshop med playstation 3, fordi da slapp jeg frakt også er det enkelt og hente det;) Men er det noe problem og ha den stående i baksetet på en vanlig familie bil, mens en sitter og "støtter" og passer på at den står hele veien hjem? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hellu folks! Jeg bestilte px80 37 tommeren som er demovare hos netshop med playstation 3, fordi da slapp jeg frakt også er det enkelt og hente det;) Men er det noe problem og ha den stående i baksetet på en vanlig familie bil, mens en sitter og "støtter" og passer på at den står hele veien hjem? Nei bare den fraktes stående så er dette ikke noe problem. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Akkurat fått TVen, gjort klar til å sette den opp også mangler selvfølgelig bord beina for og hekte den på plata! KLIKKER! Så må ringe netshop i morgen... Men er det noen immedletidlig løsninger som er trygge? F.eks ha den stående mot en vegg så jeg bare kan se på den i det minste!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå