Just-Me Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 er mer usikker på eget kjøp en når jeg selger. aner ikke hvorfor:P. Når jeg skal ha noe selv så er det på en måte anderledes. er bare slik. Jeg er for det meste overalt i butikken så jeg har ikke ekspertnivå på lyd og bilde. jeg er mest på mobilavdelingen. tver kan jeg litt over det generelle, men prøver å lære mer Huff da skjønner jeg hvorfor ekspertene kritiserer dere men egentlig veldig synd på oss mennesker som trenger gode råd i denne høystakken av valg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Er litt for mye å velge nei. er lett å annbefale noe til andre, men å annbefale noe til seg selv er ikke så lett Endret 12. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen av de debattene som flydd på disse siden må være ganske forvirrende for en førstegangskjøper. Sånn sett burde vel de fleste bli flinkere til å ikke være så innmari personlige når de skal komme med råd. Objektivitetens kunst er ikke bestandig representert i stor grad her på diskusjon.no. Diskusjonen om hvilket format er helt håpløs siden noen sverger til lcd og andre til plasma. Personlig skulle jeg gjerne sverget til noe som ikke hadde så mange artefakter som disse to systemene har, men det får bli med tiden. På den annen side kan det fort bli et mareritt å spørre om man bør kjøpe plasma, lcd, laser, oled eller sed:). Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ser poenget til Chriso89. Det er ikke så lett å handle til seg selv som det er å finne noe til andre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Værre er det å gå inn på en stor elkjøp butikk og velge en tv blandt de 50 som er utstilt:P Endret 12. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Værre er det å gå inn på en stor elkjøp butikk og velge en tv blandt de 50 som er utstilt:P Hmm ja og da ville det vært fint å møte rådgivere som vet hva de driver med Vel jeg hadde ikke klart meg uten gode råd fra venner her inne og tre gutter som ble med meg og så sammen med meg men synd det er slikt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 jeg klarer fint og lett å finne god tv til kunde, bare ikke meg selv. personlig syns jeg mange elbutikker har for mange tver som gjør det værre å finne tver for kunder. å ta med venner og se er god ide ja:) Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 det at alt er litt mørkt. kan det være effekt av transporten? syns px8 hadde starkere bilde:P dog med hdmi og ikke scarten:P Burde ikke du som selger av tver ha greie på dette da? Det virker på meg at du er mer usikker en de fleste og hva gjør du med dine kunder da? Tenkte jeg også på hehe,men om man ser på nicket til chriso89 så er han kanskje ikke gamle karen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 er ny i butikke da, så har mye å lære enda Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) koblet i hd tuner fra cnaldigital og se hva som er nederst!: http://bildr.no/view/323944 tror det er tuneren da som fucker Endret 13. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men hvis det er en strek nederst så kan det være at "overscan" er slått på? vet ikke altså, siden jeg ikke ser bildet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) http://bildr.no/view/323944 for større bilde tror det er tuneren, fordi den avrunent også kantene i hjørnet på noen sendinger:P men heldigvis har jeg viasat og kun testet tuneren til canaldigital. skal teste viasat hd tuner i dag:) grønnskjæret har blitt noe mindre også btw:D Endret 13. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Slik skal det ikke være, det er helt sikkert, men hvis det bare blir slik med hd dekoderen så er det trolig den det er noe galt med. Hvis du går på instillinger så kan du skru av overscan og sett på strømsparing. Det er en mulighet for at slepet begrenser seg litt da. Overscan er uansett lurt å skru av siden bildet blir betraktelig bedre av det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 har kun overscan på med scarttuneren. jeg måtte ha overscan på med tuneren for å ikke få den støyen. den støyen har jeg kun sett med canal digital hd tuner. på xboxen elelr viasat scart tuner har jeg ikke sett problemet. hvis det var tven burde det vel vært likt på alt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 har nå testet med viasat hd tuner. svart strek neders istedenfor grønn. oppe i høyre hjørne er det hvis linje på ca halv cm nedover. noe during fra inni tven. får vel ringe de i morgen og sende den tilbake og få ny http://bildr.no/view/323944 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Snakket med panasonic og de sender ny:D Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det ville jeg gjort før du begynner å la kunder tro du kan det. Det er tross alt snakk om mennesker som støtter seg til dine råd når de skal svi av en betydelig sum - ta det seriøst. Edit: Svarte vist på noe på forrige siden. Uansett, dette var til Chriso89. Endret 14. januar 2009 av Anathema Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvilket innleg svarte du på? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 er mer usikker på eget kjøp en når jeg selger. aner ikke hvorfor:P. Når jeg skal ha noe selv så er det på en måte anderledes. er bare slik. Jeg er for det meste overalt i butikken så jeg har ikke ekspertnivå på lyd og bilde. jeg er mest på mobilavdelingen. tver kan jeg litt over det generelle, men prøver å lære mer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Kommer med update: Siden tven var deffekt ble den sendt tilbake til panasonic. Selfølgelig så får vi ikke tak i px80 serien mer pga px81 har tatt over pga rikstvtuneren. Så billigste alternativ var da å bytte til th-42px81 og betale 800 ekstra:/ kjipt er det, men thats life. Endret 20. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå