Gå til innhold

panasonic th37px80 god?

Anbefalte innlegg

er mer usikker på eget kjøp en når jeg selger. aner ikke hvorfor:P. Når jeg skal ha noe selv så er det på en måte anderledes. er bare slik.

Jeg er for det meste overalt i butikken så jeg har ikke ekspertnivå på lyd og bilde. jeg er mest på mobilavdelingen. tver kan jeg litt over det generelle, men prøver å lære mer

Huff da skjønner jeg hvorfor ekspertene kritiserer dere men egentlig veldig synd på oss mennesker som trenger gode råd i denne høystakken av valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av de debattene som flydd på disse siden må være ganske forvirrende for en førstegangskjøper. Sånn sett burde vel de fleste bli flinkere til å ikke være så innmari personlige når de skal komme med råd. Objektivitetens kunst er ikke bestandig representert i stor grad her på diskusjon.no.

Diskusjonen om hvilket format er helt håpløs siden noen sverger til lcd og andre til plasma. Personlig skulle jeg gjerne sverget til noe som ikke hadde så mange artefakter som disse to systemene har, men det får bli med tiden.

På den annen side kan det fort bli et mareritt å spørre om man bør kjøpe plasma, lcd, laser, oled eller sed:).

Lenke til kommentar
Værre er det å gå inn på en stor elkjøp butikk og velge en tv blandt de 50 som er utstilt:P

Hmm ja og da ville det vært fint å møte rådgivere som vet hva de driver med ;) Vel jeg hadde ikke klart meg uten gode råd fra venner her inne og tre gutter som ble med meg og så sammen med meg men synd det er slikt.

Lenke til kommentar
det at alt er litt mørkt. kan det være effekt av transporten?:p syns px8 hadde starkere bilde:P dog med hdmi og ikke scarten:P

Burde ikke du som selger av tver ha greie på dette da? Det virker på meg at du er mer usikker en de fleste og hva gjør du med dine kunder da?

Tenkte jeg også på hehe,men om man ser på nicket til chriso89 så er han kanskje ikke gamle karen :D

Lenke til kommentar

Slik skal det ikke være, det er helt sikkert, men hvis det bare blir slik med hd dekoderen så er det trolig den det er noe galt med.

Hvis du går på instillinger så kan du skru av overscan og sett på strømsparing. Det er en mulighet for at slepet begrenser seg litt da. Overscan er uansett lurt å skru av siden bildet blir betraktelig bedre av det.

Lenke til kommentar

Det ville jeg gjort før du begynner å la kunder tro du kan det. Det er tross alt snakk om mennesker som støtter seg til dine råd når de skal svi av en betydelig sum - ta det seriøst.

Edit: Svarte vist på noe på forrige siden. Uansett, dette var til Chriso89.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
er mer usikker på eget kjøp en når jeg selger. aner ikke hvorfor:P. Når jeg skal ha noe selv så er det på en måte anderledes. er bare slik.

Jeg er for det meste overalt i butikken så jeg har ikke ekspertnivå på lyd og bilde. jeg er mest på mobilavdelingen. tver kan jeg litt over det generelle, men prøver å lære mer

Lenke til kommentar

Kommer med update:

Siden tven var deffekt ble den sendt tilbake til panasonic. Selfølgelig så får vi ikke tak i px80 serien mer pga px81 har tatt over pga rikstvtuneren. Så billigste alternativ var da å bytte til th-42px81 og betale 800 ekstra:/ kjipt er det, men thats life.

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...