Gå til innhold

panasonic th37px80 god?

Anbefalte innlegg

"Det er synet ditt som gjør det og ikke tv-en. Eller det vil si... Tv-en gjør det, men de fleste kan ikke se det:)" likte den formeleringen:)

jeg er ike plaget av det på filmer, tv eller noe. når jeg beveger meg sakte på spill er det litt synlig men beveger jeg meg rasakt er blir det litt grønt der det er mye kontrast. men siden jeg så det på min mors plasma også så er det kanskje mitt øyye som er noe sensetiv. (dårlig syn er mer sensetiv, rart:P

Så på starwars og da så jeg det kun 1 gang. venner meg kanskje til det.

da er spørsmålet: er det noen mulighet det er tven som er deffekt, vil det hjelpe å få ny?

venne meg til det vil jeg nokk gjøre. men hvis et fortsetter vil jeg jo se det men irritere meg mindre.

siste spørsmål: når jeg ser tv så er alt mye mørkere en på lcd. skal det være det?:p er det bare scarten som gjør det?

på starwarsfilmen var alt litt sterkere via xboxen

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til film er jo det bedre:) blir ikke så sliten:)

det ser ut som grønnheten er blitt bedre:D ringer uanset tpanasonic i morgen og infromerer de om det så i tilfelle det ikke blir bedre etter innkjøringen så kan jeg fortsatt bytte:) de sa jeg sku teste den og følge med om det var no feil på fredagen.

trenger kanskje ikke ringe med en gang og heller teste til midten av uken:)

på spill må man nesten ha på dynamisk føler jeg pga skarpheten. (prøvde bare litt pga innkjøringen)

må si jeg er 95% fornøyd med tvvalget bortsett fra grønnskjær

edit: erger meg enda på spill, men regner med i løpet av neste uke bir det bedre i spillinga

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
Det vil alltid nappe litt på kjappe panoreringer i spill...

Det blir mykere, men silkeglatt blir det ikke. Frameraten på spill er ikke så høy den heller så litt hakking vil det alltid bli.

Hva? Det kommer jo helt an på frameraten i spillet. Et 30fps spill vil alltid "hakke" akkurat som film gjør f.eks. Men et 60fps spill er silkeglatt.

Lenke til kommentar

Forøvrig kan jeg komme med en liten "vær varsom" sak på 37" PX80. Den første tiden jeg brukte skjermen var den svært lite sensitiv på retention, men den siste tiden og særlig etter svært hyppig bruk i julen så har det faktisk kommet mer og mer.

Litt underlig og skal sende en mail til Panasonic om dette.

Lenke til kommentar
De fleste spill i dag er vel 30fps... Man kan laste ned Wipeout til PS3 på nett og det er vel 60fps... Trolig vil frameraten øke i løpet av de neste årene.

Haugevis av spill i dag er 60fps. Ikke like mange som det var i tidligere generasjoner kanskje men det er fremdeles mange av dem.

Lenke til kommentar
det at alt er litt mørkt. kan det være effekt av transporten?:p syns px8 hadde starkere bilde:P dog med hdmi og ikke scarten:P

Burde ikke du som selger av tver ha greie på dette da? Det virker på meg at du er mer usikker en de fleste og hva gjør du med dine kunder da?

Lenke til kommentar

er mer usikker på eget kjøp en når jeg selger. aner ikke hvorfor:P. Når jeg skal ha noe selv så er det på en måte anderledes. er bare slik.

Jeg er for det meste overalt i butikken så jeg har ikke ekspertnivå på lyd og bilde. jeg er mest på mobilavdelingen. tver kan jeg litt over det generelle, men prøver å lære mer

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...