Gå til innhold

panasonic th37px80 god?

Anbefalte innlegg

værste er jo liggensde pga press. jeg så schrenker kom inn med den på høykant, ble litt skremt emd andre ord.

ringte panasnoic og de sa den ikke skulle stå på høykant:O

Har testet tven og bildet ser greit ut. Ringte og snakket med de og de sa da at den ikke skulle stå på siden men hvis bildet ser bra ut sku det ikke bli no problem. hvis det skulle skje noe med tven skulle jeg få ny med en gang da de vil huske meg:)

noen tips til hva jeg skal se etter med tanke på feil?

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett hva som kan skje hvis en plasma ikke blir fraktet riktig, men jeg vet at det kan bli forskyvninger i fosforet så sorte felt eller deler av bildet kan trolig se ut som det er smurt utover.

Hvis du ikke kan se noe påfallende så er det neppe noe galt. Hvis uhellet er ute så vil jeg tippe det er veldig synlig.

Lenke til kommentar

det vil vel skje raskt å?

De sa jeg får ny om det skjer no men er litt skepstisk. Schrenker hadde 2-3 småekser på pallen og tven på høykant. er de tmulig den kun sto slik fra vareleveringen og inn i butikken? den kan umulig stått slik hele veien.

Da er jo spørsmålet om den lå eller sto riktig i lastebilen.

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

glem, det bilde ter knall:)

kommer svak pipelyd fra inni tven. skal det vøre slik? sån lyd som kommer fra strømadaptere. kommer ikke når det ikke er bilde. eller det er mye lavere da:P ikke veldig plagsomt men litt. kan dette være bieffekt fra den sto på høykant?

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett mye grønskjær på min PX80, men den første siden så jeg litt gult slep på veldig lyse scener. Eksempelvis et hode som beveget seg over en overeksponert hvit bakgrunn.

Jeg har ikke sett noe på spill og for tiden går det i Far Cry 2 og det er et meget lyst spill med mye bevegelse og grønne spor har jeg ikke sett snurten av.

Dette er har blitt så og si borte etter at skjermen har gått seg inn... Grønne spor på plasma skjermer er noe som kan forekomme, men det er svært individuelt om man ser det eller ikke. Noen ser litt, andre mye og de fleste ser ingenting.

Det er sikkert lurt å bytte skjerm, men skulle problemet vedvare etter at du har fått en ny tv så bør du teste den en stund å se om det blir bedre. I verste fall er du disponert for dette og da er det noe du må leve med eller skifte til LCD.

Det er uansett viktig at du gir systemet litt tid for det bruker noen timer på å komme seg i hakk!

Lenke til kommentar

skal kjøreden mye nå og la den komme inn. skal hvertfall ringe panasnoic forhandler og informere de videre og spørre om problemet så de vet om det mens jeg tester videre. =) ser lite grønnskjær på vanlig tv . mest i spill og raske scener med mye lyst i.

Håper det blir borte etter helga:P om det er meg tror jeg det er verdt det pga kontrastnivået og kvaliteten på skjermen. men dumt jeg ser det hele tia. ikke sett slikt før på tidligere modeller.

Kanskje best å bytte for sikkerhetsskyld:P skal teste overhelga og kanskje lengre ut i uka

Lenke til kommentar
bestemte meg for å ringe de på madnag og informere de og høre hva de syns og teste en uke så den får kjørt seg in. kan hende det blir bedre?:)

Skal ta det med innkjøring med en klype salt, jeg har min 3 plasma og aldri kjørt de inn men heller ikke vært idiot ved bruken den føste tiden.... Nå syntes jeg du bekymrer deg og tenker rundt dette alt for mye noe som slett ikke er nødvendig. Gi gass dette går så bra!!! og slapp av litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...