Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) værste er jo liggensde pga press. jeg så schrenker kom inn med den på høykant, ble litt skremt emd andre ord. ringte panasnoic og de sa den ikke skulle stå på høykant:O Har testet tven og bildet ser greit ut. Ringte og snakket med de og de sa da at den ikke skulle stå på siden men hvis bildet ser bra ut sku det ikke bli no problem. hvis det skulle skje noe med tven skulle jeg få ny med en gang da de vil huske meg:) noen tips til hva jeg skal se etter med tanke på feil? Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ikke sett hva som kan skje hvis en plasma ikke blir fraktet riktig, men jeg vet at det kan bli forskyvninger i fosforet så sorte felt eller deler av bildet kan trolig se ut som det er smurt utover. Hvis du ikke kan se noe påfallende så er det neppe noe galt. Hvis uhellet er ute så vil jeg tippe det er veldig synlig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) det vil vel skje raskt å? De sa jeg får ny om det skjer no men er litt skepstisk. Schrenker hadde 2-3 småekser på pallen og tven på høykant. er de tmulig den kun sto slik fra vareleveringen og inn i butikken? den kan umulig stått slik hele veien. Da er jo spørsmålet om den lå eller sto riktig i lastebilen. Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvor stor er emballasjen til 42" Lengde,høyde og bredde sånn ca? Er den mulig å fraktes inne i baksetet på en litt stor personbil? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Har du stor personbil går det greit;) ca80cm høy Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fant svaret i en annen tråd: 80x115x33 cm Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 har nå fått tvn) utrolig digg:D prøvde å ha på cinema men manglet litt futt syns jeg så har den på stadnard og dratt kontrasten ned på midten (det er vel best i starten?) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 kontrasten på PX80 bør ligge litt over halvfull, ikke bare i starten, men hele tiden. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 ok:) synd:P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) glem, det bilde ter knall:) kommer svak pipelyd fra inni tven. skal det vøre slik? sån lyd som kommer fra strømadaptere. kommer ikke når det ikke er bilde. eller det er mye lavere da:P ikke veldig plagsomt men litt. kan dette være bieffekt fra den sto på høykant? Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 når ruleteksten på filmen gikk raskt over skjermen (hvit tekst over svart bakgrunn) så så jeg den såkalte grønnskjæren. er det andre som har det i den type situasjon? eller er det tven min noe er galt på? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg syns innstillingene til hdtvtest.co.uk er knall Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Når jeg spiller og på rulletekster der det er mye kontrast. altså hvit til mørkt så kommerdet ofte noe grønnskjær. er det slik alltid eller kun i starten? er tven defekt? den ble tross alt levert på høykant Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Min er kalibrert etter Monster Calibration Guide. Har forøvrig aldri lagt merke til noe grønnskjær i min. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 sender den tilbake til panasonic og får ny tror jeg;) Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ikke sett mye grønskjær på min PX80, men den første siden så jeg litt gult slep på veldig lyse scener. Eksempelvis et hode som beveget seg over en overeksponert hvit bakgrunn. Jeg har ikke sett noe på spill og for tiden går det i Far Cry 2 og det er et meget lyst spill med mye bevegelse og grønne spor har jeg ikke sett snurten av. Dette er har blitt så og si borte etter at skjermen har gått seg inn... Grønne spor på plasma skjermer er noe som kan forekomme, men det er svært individuelt om man ser det eller ikke. Noen ser litt, andre mye og de fleste ser ingenting. Det er sikkert lurt å bytte skjerm, men skulle problemet vedvare etter at du har fått en ny tv så bør du teste den en stund å se om det blir bedre. I verste fall er du disponert for dette og da er det noe du må leve med eller skifte til LCD. Det er uansett viktig at du gir systemet litt tid for det bruker noen timer på å komme seg i hakk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 skal kjøreden mye nå og la den komme inn. skal hvertfall ringe panasnoic forhandler og informere de videre og spørre om problemet så de vet om det mens jeg tester videre. =) ser lite grønnskjær på vanlig tv . mest i spill og raske scener med mye lyst i. Håper det blir borte etter helga:P om det er meg tror jeg det er verdt det pga kontrastnivået og kvaliteten på skjermen. men dumt jeg ser det hele tia. ikke sett slikt før på tidligere modeller. Kanskje best å bytte for sikkerhetsskyld:P skal teste overhelga og kanskje lengre ut i uka Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 bestemte meg for å ringe de på madnag og informere de og høre hva de syns og teste en uke så den får kjørt seg in. kan hende det blir bedre? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 bestemte meg for å ringe de på madnag og informere de og høre hva de syns og teste en uke så den får kjørt seg in. kan hende det blir bedre? Skal ta det med innkjøring med en klype salt, jeg har min 3 plasma og aldri kjørt de inn men heller ikke vært idiot ved bruken den føste tiden.... Nå syntes jeg du bekymrer deg og tenker rundt dette alt for mye noe som slett ikke er nødvendig. Gi gass dette går så bra!!! og slapp av litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå