crimez Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, jeg har nettopp fyrt opp igjen den "gamle" pcen min (ca. 3 år gammel) for å spille litt, siden den nye bærbare ikke er noen spillpc. Problemet er at headsetet alltid skurrer, uansett om jeg har andre lyder på eller ikke. Visst jeg skrur lyden helt ned forsvinner den, men jeg hører alltid skurringen visst jeg spiller eller ser film. Noen som vet hva dette skyldes? Jeg har Creative SB Augidy 2 lydkort, jeg skal prøve å koble til det eksterne lydkortet visst jeg finner det, men det er heller tvilsomt Takker på forhånd! Lenke til kommentar
umarex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, jeg har nettopp fyrt opp igjen den "gamle" pcen min (ca. 3 år gammel) for å spille litt, siden den nye bærbare ikke er noen spillpc. Problemet er at headsetet alltid skurrer, uansett om jeg har andre lyder på eller ikke. Visst jeg skrur lyden helt ned forsvinner den, men jeg hører alltid skurringen visst jeg spiller eller ser film. Noen som vet hva dette skyldes? Jeg har Creative SB Augidy 2 lydkort, jeg skal prøve å koble til det eksterne lydkortet visst jeg finner det, men det er heller tvilsomt Takker på forhånd! sjekk om du har noen overgang ifra headsettet som er ødelagt har et problem som deg jeg og,men det er bare når jeg bruker overgangen (altså en forlenger) fra headsett til pc;) Lenke til kommentar
crimez Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg har en overgang som jeg fikk med Icemat headsetet (i tillegg til eksternt lydkort) men jeg har prøvd uten den, jeg har også prøvd med høyttalere, samme problemet :S Finner forresten ikke lydkortet :S Men nå i dag tidlig når jeg slo på pcen var skurringen nesten borte.. Vet ikke helt hva det skyldes, men jeg tror kansje det henger sammen med at pcen blir varm.. Det er egentlig ikke skurring, mer som en slags klikking.. Lyden fungerer fint, bortsett fra at jeg hører klikking hele tiden. Edit: Oki, nå fyrte jeg opp Crysis for å spille litt, og klikkingen er tilbake for fullt. Lyden minner egetlig om en geigerteller, nesten helt likt.. For dem som ikke vet det, en geigerteller er en sånn dings som de bruker til å "scanne" etter radioaktivitet, jo mer radioaktivt, jo mer klikking.. Og for å si det sånn, Crysis er VELDIG radioaktivt Spillet funker bra ellers, kjører det helt smooth på ok kvalitet, det er bare lyden som tuller seg.. Tror jeg skal leite litt mer etter det eksterne lydkortet mitt.. Edit2: Ok, jeg fant det eksterne lydkortet mitt, klikkingen forsvant, og jeg prøvde en youtube film, lyden var perfekt =) Så jeg tror vi bare kan si at dette problemet er løst, jeg blir selvfølgelig glad visst noen kan hjelpe meg å fikse lydkortet, men det er vel ikke så mye å gjøre.. Takk for at du prøvde ihvertfall =) Endret 5. januar 2009 av crimez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå