astafa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Må ha ny pc til semesterstart, har egentlig kommet frem til 2 alternativer, lurer på om noen har noe innspill på hvilke av disse to pcene jeg burde velge? Evt har noen andre alternativ å komme med? Pcen skal stort sett brukes til studie/surfing, men vil også bli brukt til film og muligens litt spilling (i hovedsak Football Manager). Den skal også fraktes endel til og fra skole og bør derfor kunne tåle litt røff behandling.. Alt 1: Lenovo N500 (4995 kr - komplett) 250 gb 15,4" 3GB RAM Link Alt 2: Acer (4495 kr - lefdal) 250gb 15,6" 4GB RAM Link Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vil du ha en billig maskin med svikt i tastaturet, lakk som falmer og mange problemer, så gå for acer. Vil du ha en relativt solid maskin, som er anonym i designen, men som vil se relativt lik ut om 3 år, så gå for lenovoen. Det er i hvert fall min og alle jeg kjenner sin erfaring. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den 1gb med ekstra ram som er på Acer merker du ikke. Gå for lenovo, referanseprodusenten på byggekvalitet. Lenke til kommentar
astafa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Den 1gb med ekstra ram som er på Acer merker du ikke. Gå for lenovo, referanseprodusenten på byggekvalitet. Da ser det ut som det blir lenovo, men akkurat da jeg bestemte meg for aa hive inn bestilling var komplett utsolgt, noen som vet om andre butikker som selger samme pc? Ser mpx har samme pc med 160gb til samme pris som komplett har 250 Lenke til kommentar
Savage Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den 1gb med ekstra ram som er på Acer merker du ikke. Gå for lenovo, referanseprodusenten på byggekvalitet. Da ser det ut som det blir lenovo, men akkurat da jeg bestemte meg for aa hive inn bestilling var komplett utsolgt, noen som vet om andre butikker som selger samme pc? Ser mpx har samme pc med 160gb til samme pris som komplett har 250 Det er også et dårligere skjermkort på maskinen fra MPX. Av de to maskinene du har der, så vil jeg fortsatt gå for Lenovo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå