Gjest Guest_Petter_* Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, jeg lurte om det er noen der ute som har hatt ett sånt skikkelig hodetrykk før? jeg for vondt i hodet når jeg hoster, eller jeg bøyer meg, det er akkuratt som om alt blodet sammler seg i hodet, og det er ganske ubehagelig, så jeg lurte om det var noen som hadde noen tips, hvordan jeg skal få slutt på det.. :? håper på svar... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er nok bare fantom smerter, gå til lege, han kan nok hjelpe. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg har det ofte når jeg lader opp til sykdom. Pleier å hjelpe en smule med en (passe) stor dose Paracet. Kan jo også være migreneanfall. Det er nok bare fantom smerter Tror h*n vil ha seriøse svar. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 1 skift sokker 2 drikk vann gi det så lang tid det trenger for å fikse seg selv. Opplever det samme ved gode forkjølelser sammen med feber. Dog ikke så vondt i skallen. Er du forkjølet er det derfor. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bra kosthold? Pleier som regel å få hodepine når eg gløymer måltid. Stress er også ein faktor å ta med. Skule, jobb, sosialt osv. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er også min mening at man ikke bør ta smertestillende for småting. Og jeg veit ikke med deg men lege her er sykt dyrt. Og hva er dealen med at folk svarer, for så å slette det dem skriver like etterpå? Misser jeg noe? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det betyr at du må legge deg God Natt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Var sikkert en frekk kommantar han angret på. Var jo en "morsom" post før ham. EDIT: Der, ja. Kvalitetsbruker. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg dro en spøk jeg, som dere ikke tok tydeligvis Jeg råder trådstarter å gå til legen vis dette vedvarer. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 at blingk dro en vits ok men mongo? aww liker ikke at man kan slette historie. alt som kommer etter blir meningsløst, noen fikk det med seg, noen ikke Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, jeg lurte om det er noen der ute som har hatt ett sånt skikkelig hodetrykk før? jeg for vondt i hodet når jeg hoster, eller jeg bøyer meg, det er akkuratt som om alt blodet sammler seg i hodet, og det er ganske ubehagelig, så jeg lurte om det var noen som hadde noen tips, hvordan jeg skal få slutt på det.. :? håper på svar... Hei. Det leses ut some en klassisk sinusitt (bihulebetennelse) som ofter gir "trykk i hodet"-symptomer. Eukalyptus kan hjelpe. God bedring Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå