jaymz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dagens økt med Gerilja Cardi var så vond, at jeg satt under hele økta og gledet meg til en lang løpetur på fredag. (Dette trodde jeg aldri at jeg noen gang skulle si....) Det viktigste for meg er egentlig å komme meg i form, så vi får se om jeg fortsetter etter 8. uke. Men jeg skal fullføre. Banna bein. Jeg begynner å skjønne hvorfor jeg ikke finner mange på ulike forum som har fullført 8 uker. Selv begynner jeg å finne gleden ved trening. Et viktig framskritt har allerede skjedd. Jeg er mye mer opplagt, og yter bedre på jobb. Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Men denne Gerilja treningen, er dette noe dere gjør på en løpebane eller er det på tredemølle? Kan kanskje bli litt tungvint på tredemølle hvis du skal stille opp og ned farten hele tiden:P Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Men denne Gerilja treningen, er dette noe dere gjør på en løpebane eller er det på tredemølle?Kan kanskje bli litt tungvint på tredemølle hvis du skal stille opp og ned farten hele tiden:P Personlig så kjører jeg på spinningsykkel. Dette er litt utfordrende, spesielt i starten, dersom man har syklet lite før. Lårene mine gav seg lenge før pulsen kom mot maks. For meg er det viktig med pulsklokke i tillegg, slik at jeg vet at jeg befinner meg i de riktige sonene. Trenger ingen fancy sak med masse funksjoner. Dersom man skal springe på tredemølle, bør man kanskje hoppe av i pausene, og stille seg overskrevs for mølla? Kanskje en ide å kjøre på med noen prosent stigning, slik at man slipper så innmari høy frekvens? Endret 21. januar 2009 av jaymz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå