Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde prikker på bryst og rygg.

HVS122

Anbefalte innlegg

Er 17 år gammal, og no i det siste har eg fått endel røde prikker på brystet og på skuldrane. Ca. midt på brystet er det ei stor spredning og øverst på ryggen med skuldrane, hovudsaklig i nakke område.

Nokon som veit ka dette kan vere, Er ganske sikker på at det ikkje er kviser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 17 år gammal, og no i det siste har eg fått endel røde prikker på brystet og på skuldrane. Ca. midt på brystet er det ei stor spredning og øverst på ryggen med skuldrane, hovudsaklig i nakke område.

Nokon som veit ka dette kan vere, Er ganske sikker på at det ikkje er kviser.

Hvordan ser de ut? Er det blemmer i "klaser"?

Bilde?

Vaio :wee:

Lenke til kommentar

Når eg trener blir eg rød på brystet, litt som prikker. Ser ut som eg har blit solbrent etter ein meget mislykka påsmuring av solkrem. Dette er berre i huden vel og merke. Det skjer ofte etter eg har trent og forsvinner i løpet av natten, veldig merkelige greier. Kan det være noko sånt du meiner, for du forklarer det ikkje akkurat særlig presist. Er det i huden, eller stikker det ut liksom? :)

Lenke til kommentar

Beklager at eg ikkje forklarte det heilt detaljert.

Eg trena ganske masse, noko som eg har gjort i nokon år nå. Det begynte for nokon månadar sidan(1,5-2). Det forsvinner ikkje om natta. Føler det klør litt av og til, men ikkje så masse at det gjer noko. Kom vel samtidig på skuldrane også. Og det stikker ut av huda, nokon meir enn andre.

Lenke til kommentar

Eg trena ganske masse, noko som eg har gjort i nokon år nå. Det begynte for nokon månadar sidan(1,5-2). Det forsvinner ikkje om natta. Føler det klør litt av og til, men ikkje så masse at det gjer noko. Kom vel samtidig på skuldrane også. Og det stikker ut av huda, nokon meir enn andre.

Litt vanskelig å anta noe uten et bilde.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å anta noe uten et bilde.

Får sjå om eg ikkje får lasta opp eit bilde då.

Så dette høyrest veldig ukjent ut? Kjenner mangen som har masse vis av kviser på overkroppen, men er ganske sikker på at dette ikkje er kviser.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg har samme problem akkurat nå. Jeg også trener mye. De går ikke vekk over natten og stikker litt ut av huden. Jeg husker jeg hadde samme problem da jeg gikk i 3. Klasse. Jeg var hos legen flere ganger og tok matalergitester og slikt, men det fant ikke ut sv noe som helst.

post-315427-1470_thumb.jpg

Endret av TheOneGirl31
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...