kingbigz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei, eg har ikkje peiling på detta her, så eg spør rett ut: eg har ein Packard Bell Easynote eller noko sånt Den brukar vertfall minnekort av typen DDR2(PC2-5300) Eg har 1GB no, men vil ha 4GB gjerne 2x2GB.. hvor blir dette billig å bestille, og evt noen som har ærfaring med dette? Endret 5. januar 2009 av kingbigz Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Velkommen til diskusjon.no Ta en titt på forumets retningslinjer og nettikette. Det er ikke sikkert maskina di søtter 4GB. Se hva som står på baksiden av maskina, hvilken modell det er snakk om, så kan jeg finne ut hvor mye minne som er støttet. Lenke til kommentar
kingbigz Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er en Packard Bell EasyNote MX36.. Er det godt nokk? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Maskina støtter desverre bare max 2GB RAM Du får et sett med to 1GB brikker for 254,- hos pcutstyr (Endret: Skrev feil pris) Endret 5. januar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå