Vertigo500 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Noen som husker tilbake til før PS3 ble lansert? Det verserte bilder med 2 HDMI ut, det hadde vært utrolig kult med tanke på 2 player spill, noe det har vært katastrofalt dårlig med. Endret 3. mars 2009 av Vertigo500 Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Rare greier. Det samme skjedde nettopp meg selv om hdmi har funket fint tidligere. Rart at det er så mange som har fått det samme problemet i det siste. Kanskje det er dårlig firmware ute å går? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tar frem en gammel tråd igjen her. Har tidligere fått reparert min PS3 pga defekt HDMI utgang. Den gang sluttet også HDMI inngangen som var brukt på TV-en å virke, men de andre virket helt fint. For noen uker siden røk TV-en (sannsynligvis pga tordenvær), og fikk nettopp TV-en tilbake reparert (og fikset den ødelagte HDMI inngangen). Skal så til å koble til PS3 igjen med HDMI.. Og inget signal! Akkurat samme som sist før jeg fikk ny PS3. Har prøvd PS3 på annen TV, med annen kabel, og ingen signal, så mistenker sterkt at HDMI utgangen har røket igjen. Dette må jo ha skjedd i forbindelse med at TV-en røk. Dersom TV har røket pga av overspenning, vil da overspenningen kunne "overføres" til PS3 gjennom kablen? Dette har skjedd mens både TV og PS3 har vært av.. Nå skal det ihvertfall kjøpes inn lokalt overspenningsvern, overspenningsvernet i sikrinigsboksen har ikke hjulpet mye. Ett annet spørsmål, kan det komme "overspenning" gjennom kabel-TV? Og i så tilfelle, er dette mulig å beskytte seg mot? Er lei av å måtte reparere PS3 og TV nå, så vil gjerne gjøre det som må til for å forhindre at det skjer igjen.. Mvh Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå