Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å høre bedre på ene øret?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Har lagt merke til at jeg hører litt bedre på venstre øret. ikke så mye at det er et problem eller noe, men viss jeg holder fingeren i et øre av gangen og hører på en lyd, så merker jeg en liten forskjell.

litt irriterende å tenke på at om jeg hører på musikk med headset, så blir det ikke "rett" liksom, selv om jeg skjelden eller aldri legger merke til det om jeg da.

tror har hørt at dette er naturlig, men jeg er ikke sikker. noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I sommer mista jeg gradvis hørselen på det ene øret og omsider det andre. Til slutt var jeg nesten helt døv... :( Dro til legen og de anbefalte meg å dryppe matolje inn i øret om kvelden. Det ble bedre, men ikke bra nok. Da skylte de øra mine, med en slags pistol.. :hmm: Og plutselig hørte jeg jævlig godt:) Problemet var at det hadde samla seg noe jævlig med ørevoks (æsj) inni øra mine. Har veldig trange øreganger, så de anbefalte meg å komme å skylle øra mine to ganger i året.

Kan jo være det som er problemet..? Kom deg til legen hvertfall

Lenke til kommentar

Eg har litt nedsatt hørsel sjølv, ikkje så mykje at eg bryr meg, men eg høyrer litt betre på venstre øyre enn på det høgre. Slik har eg levd heile mitt liv. Har ikkje brydd meg nemneverdig, men eg kjem på det ein gong i blandt. Har høyrd om fleire som har same greia, så eg trur ikkje det er så veldig uvanleg.

Lenke til kommentar
Gjest BrorMin
I sommer mista jeg gradvis hørselen på det ene øret og omsider det andre. Til slutt var jeg nesten helt døv... :( Dro til legen og de anbefalte meg å dryppe matolje inn i øret om kvelden. Det ble bedre, men ikke bra nok. Da skylte de øra mine, med en slags pistol.. :hmm: Og plutselig hørte jeg jævlig godt:) Problemet var at det hadde samla seg noe jævlig med ørevoks (æsj) inni øra mine. Har veldig trange øreganger, så de anbefalte meg å komme å skylle øra mine to ganger i året.

Kan jo være det som er problemet..? Kom deg til legen hvertfall

Poster som anonym pga hvis broren min plutselig finner denne posten med mitt brukernavn på, tviler jeg på han syns at jeg poster dette er veldig kult, he he.

Broren min hadde samme problem som TheBoyGirl, og skylte øra sine på samme måte. Ekkelt? Han gikk til legen flere ganger for å fikse dette. Han har sluttet med det nå.. (Fikser det seg etter hvert?)

Anbefaler deg å sjekke om det er dette hvertfall, og om det ikke er akkurat dette, vil jeg anta legen sier hva det er uansett, he he. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...