go4life Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei! Jeg trenger en 8-pin forlenger kabel! Sånn som går til strøm til cpu på hovedkortet! Hvis noen vet hvor jeg får tak i dette ville jeg bli kjempe glad! Har søkt litt, uten lykke:( Takk for hjelp:) Endret 4. januar 2009 av go4life Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vil det si at hovedkortet har 2x4pin og din PSU 1x4? Den skal være valgfri og en deler vil ikke hjelpe noen ting rent strømmessig. Gammel psu? Lenke til kommentar
go4life Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Vil det si at hovedkortet har 2x4pin og din PSU 1x4? Den skal være valgfri og en deler vil ikke hjelpe noen ting rent strømmessig. Gammel psu? Jeg har en Thermaltake Toughpower 850w, den er relativt ny. Den har 1x4pin, og 1x8pin, og jeg trenger da en forlenger til 8pins kontakten, grunnet jeg skal få et større kabinett. Altså en 8-pin til 8-pins kabel;) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du burde dobbeltsjekke at du ikke tar feil av 8 pinneren til skjermkort her... Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91835 Mange ny hovedkort bruker 8 pin strømkontakt blant anna Asus Rampage Extreme Endret 5. januar 2009 av Agrop Lenke til kommentar
go4life Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 @ 007cd, haha, jeg vet nok forskjellen på 8pin til skjermkortet og cpu;) @ agrop, tuesen takk! Akkurat det jeg trengte:) Forresten, er det noen av dere som er på overclock.net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå