Gå til innhold

Første runda spill i 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting enda, men blir nok en av mine 2 nyinnkjøpte (cod4 eller swat4). Spiller begge to om dagen:) Cod4 har jeg runna på x360 før da. Swat har jeg derimot aldri spilt, så relativt artig ut utifra det lille jeg spilte i går :D

Jeg spilte SWAT4 og ekspansjonspakken på denne tida i fjor. Gode minner, som fikk øynene mine opp for en helt ny sjanger som har blitt en favorittsjanger

• 2 uker senere...

Første spillet som blei runda i år blei Star Wars: The Force Unleashed. Utrolig bra story i dette spillet. Det har fått alt for lite oppmerksomhet syns nå jeg, men med så mange gode spill som kom i fjor, så er det vel forståelig. Story'en i spillet er faktisk så god at det går rykter om at det kanskje skal bli en film av det.

Spiller jeg for mye?

Runda

cod4

cod5 waw

red alert 3

halflife2

og gta iv igjen etter året starta

For mye og for mye fru blom. Har selv rundet 4 spill allerede, men Saints Row 2 begynte jeg på en stund før nyttår. De andre er Gears of War 2, Soldier of Fortune: Payback og nå i kveld Metal Gear Solid 4. Går jo egentlig ganske kjapt å runde spill, spesielt når du blir veldig engasjert i det. Men må si at Soldier of Fortune: Payback er det klart beste spillet av de 4 jeg har rundet... :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...