larsingedude Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen som kan gi meg veiledning? :s thx Endret 4. januar 2009 av larsingedude Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor vil du ha den? Det går sikkert an å laste ned neo uten. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor vil du ha den? Det går sikkert an å laste ned neo uten. huh? jeg vil ha den så jeg kan laste ned trial av dreamweaver og adobe movie maker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du treng no ikkje Download Manager for det, du treng berre ein konto på sidene til Adobe -- ein Adobe ID. Prøveversjonar laster du ned her: http://www.adobe.com/no/downloads/ Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Du treng no ikkje Download Manager for det, du treng berre ein konto på sidene til Adobe -- ein Adobe ID. Prøveversjonar laster du ned her:http://www.adobe.com/no/downloads/ prøvd det, får opp ett vindu hvor det står at jeg må ha adobe download manager, noen som vet hvordan jeg kan skaffe det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har eg aldri fått opp, og eg fekk det ikkje no heller. Lurer forresten på om det er eit program som vert installert saman med andre program for Adobe, og vert brukt til å laste ned oppdateringar for program, eg klarte ikkje finne nokon stad å laste det ned, etter litt leiting. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vet ikke om du har funnet det ut men for meg så var jeg nødt til å bruke IE for å kunne laste ned demoene. (Bruker Firefox til vanlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå