lain Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bare lurer, siden det er flust av poster med kun "mine innlegg", noe som strengt tatt ikke bidrar til trådene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1056318&hl= er et greit eksempel, her genererer faktisk posten flere unødvendige poster. Jeg prøver ikke å henge ut Henrikenn spesielt, da dette er noe som går igjen hos veldig mange brukere. Burde ikke disse postene gå inn under "korte og unødvendige poster"? Jeg bruker favoritter aktivt, og ser ingen grunn til at andre ikke skal klare å gjøre dette også, selv om det tar et klikk ekstra for å titte innom emner man vil følge med på. Kort og greit, er bruker av "mine innlegg" poster noe som skal/bør rapporteres og slettes? Og har diskusjon.no vært for dårlige til å promotere favoritter funksjonen? -L Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker det så sjelden at jeg bare har 5 tråder der. Hadde vært mye greiere med en *følg med på emnet i en uke*-knapp. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg kan være enig i at det kanskje hadde vært en bedre løsning å fått opp favoritt trådene i samme oversikt som alle de andre, eller i en liste på siden for seg selv. Men per i dag, har man ikke muligheten til dette, og ønsker derfor svar på det jeg stiller spørsmål rundt i førsteposten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kort og greit, er bruker av "mine innlegg" poster noe som skal/bør rapporteres og slettes?Ja, eg meiner det har vorte sagt tidlegare iallfall. Det kunne nok vore gjort enklare å lagt trådar til favorittane, eg trur ikkje mange ser på Valg-menyen so ofte. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Nå bruker jeg hardware.no dynamisk ny skinet, så mulig dette hjelper på hvor enkelt det er, da ting ligger i en fin liste i venstre marg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jodå, link til sjølve favorittane ligg i menyen i dei fleste* skina, men ikkje link for å leggje ein tråd til i favorittane. * Ikkje IPB 2.2.0, usikker på om det er andre skin det mangler i. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 "Mine innlegg" er spam som ikke har noe å gjøre i en tråd. Folk må lære seg å bruke favoritter. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Det er spam og burde slettes. Jeg har prøvd å rapportere mang en gang uten resultat. Endte med at jeg fikk en PM fra en moderator jeg ikke vil nevne navn på der han kjeftet på meg fordi dette måtte være lov. Vi hadde en diskusjon over PM, men han backet ut. Moderatorene burde strammes opp! Vi har en favorittfunksjon, og da ser jeg ingen grunn til å spamme ned forumet. EDIT: Kan nevnes at samme moderator har stått for både feilaktig moderering på min bekostning tidligere, og selv vært med på å bryte retningslinjene med blant annet personangrep (nevnt i en annen tråd). Syns at Dotten burde ha en regelmessig oppstramning av teamet, så ikke reglene tolkes feil som i dette tilfellet. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Vært greit å fått et endelig svar på dette. Jeg har startet å rapportere alle "mine innlegg" jeg ser, men har ikke inntrykket av at de blir fjernet. Er det sånn å forstå at det er ok å spamme ned forumet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Det er ikkje tillatt nei, berre rapporter, det skal tas hand om. Det står og forklart i retningslinjene, men du må inn på definisjonen av "Korte og meningsløse innlegg" først. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Innlegg Endret 28. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Virker ikke som om moderatorteamet er helt på lag. Har som sagt fått tempererte PM-er fra mods etter gjentatte rapporteringer på dette. Mulig det er snakk om tolkning av retningslinjene, men jeg ser virkelig ikke hvordan man kan tolke det dit hen at dette er lov/greit. Nå skal da være nevnt at den moderatoren det er snakk om er kjent for en fri/feil tolkning av regelverket, han bryter regler selv, og noen ganger kan det nesten se ut som om han er ute etter brukere (blant annet undertegnede). Mulig det ikke er snakk om feiltolkning av retningslinjene i det hele tatt, men at han bare vil ha noe på meg. Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I så fall veit du vel kva du skal gjere? 1: Ta kontakt med vedkomande på PM og forklarer situasjonen. 2: Fører ikkje det fram så sender du klage til [email protected] Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I denne saken skrev jeg er forsvarstale på PM. Fikk ikke svar. En klage kan jo være aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg