Gå til innhold

Brukes ikke favoritter?

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, siden det er flust av poster med kun "mine innlegg", noe som strengt tatt ikke bidrar til trådene.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1056318&hl= er et greit eksempel, her genererer faktisk posten flere unødvendige poster.

Jeg prøver ikke å henge ut Henrikenn spesielt, da dette er noe som går igjen hos veldig mange brukere.

Burde ikke disse postene gå inn under "korte og unødvendige poster"?

Jeg bruker favoritter aktivt, og ser ingen grunn til at andre ikke skal klare å gjøre dette også, selv om det tar et klikk ekstra for å titte innom emner man vil følge med på.

Kort og greit, er bruker av "mine innlegg" poster noe som skal/bør rapporteres og slettes? Og har diskusjon.no vært for dårlige til å promotere favoritter funksjonen?

-L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan være enig i at det kanskje hadde vært en bedre løsning å fått opp favoritt trådene i samme oversikt som alle de andre, eller i en liste på siden for seg selv.

Men per i dag, har man ikke muligheten til dette, og ønsker derfor svar på det jeg stiller spørsmål rundt i førsteposten.

Lenke til kommentar

Det er spam og burde slettes. Jeg har prøvd å rapportere mang en gang uten resultat. Endte med at jeg fikk en PM fra en moderator jeg ikke vil nevne navn på der han kjeftet på meg fordi dette måtte være lov. Vi hadde en diskusjon over PM, men han backet ut. Moderatorene burde strammes opp! Vi har en favorittfunksjon, og da ser jeg ingen grunn til å spamme ned forumet.

EDIT: Kan nevnes at samme moderator har stått for både feilaktig moderering på min bekostning tidligere, og selv vært med på å bryte retningslinjene med blant annet personangrep (nevnt i en annen tråd). Syns at Dotten burde ha en regelmessig oppstramning av teamet, så ikke reglene tolkes feil som i dette tilfellet.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Virker ikke som om moderatorteamet er helt på lag. Har som sagt fått tempererte PM-er fra mods etter gjentatte rapporteringer på dette. Mulig det er snakk om tolkning av retningslinjene, men jeg ser virkelig ikke hvordan man kan tolke det dit hen at dette er lov/greit.

Nå skal da være nevnt at den moderatoren det er snakk om er kjent for en fri/feil tolkning av regelverket, han bryter regler selv, og noen ganger kan det nesten se ut som om han er ute etter brukere (blant annet undertegnede). Mulig det ikke er snakk om feiltolkning av retningslinjene i det hele tatt, men at han bare vil ha noe på meg.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...