mrruy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Som topic sier er jeg på jakt etter en som ser bra ut. Tenker da ikke på en Samsung med pianolakk, da `disse får så sykt lett kladdemerker på hele ramma. Men tenker mer på noe ala Apple Cinema sin 24" osv.. Men gidder ikke betale 8 lapper for en 24". Maks 5000,- Noen som vet om noe tøft? Så også på forsiden til hw.no, at denne skjermen til HP er avbildet? Noen som vet noe om den? Var ganske tøff.. Eller er det bare en "prototype" ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så også på forsiden til hw.no, at denne skjermen til HP er avbildet? Noen som vet noe om den?Det er ikke en skjerm, men en HP TouchSmart IQ500 Prisguiden lister opp de fleste 24" som er å få tak i, i norge. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for svar! Så det var en desktop pc ja, fancy. Vet at jeg finner de FLESTE på prisguiden, men håpte det var noen som visste om en skjult designbombe en eller annen plass Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Sjekk Flexscan HD2452W. Utrolig solid, står støtt, og kan snus og vendes i alle tenkelige retninger. Pluss at den ser bra ut! EDIT: Åja, ser ut som den ikke selges i norge ennå... Endret 4. januar 2009 av pululf Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Samsung SyncMaster T240 Ser ganske bra ut. Billig er den og. Flexscan HD2452W ser ikke så værst ut den heller. Men liten forskjell i utseende i forhold til eldre Eizo-skjermer Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes ihvertfall dette er en fin skjerm. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes ihvertfall dette er en fin skjerm. lol wut Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Også Dell S2409W Den serien fra Dell så meget bra ut, ikke var de noe særlig dyre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå