kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har bytta vgs skole, å tørr nesten ikke ta kontakt med noen i klassen eller andre på skolen.. sinnsykt kjedelig å gå på en skole jeg ikke kjenner noen.. jeg er også ett år eldre enn de jeg går i klasse med.. føler meg lissom litt uttafor .. selvtillitten min er ikke helt på topp heller.. noen som har noen tips om hvordan jeg skal tørre å ta kontakt med folk? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Snakke med dem. Se om det er noen som har samme interesser som deg. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Snakke med dem. Se om det er noen som har samme interesser som deg. det er jo det som er det største problemet.. jeg klarer ikke ta intiativ til en samtale.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Snakke med dem. Se om det er noen som har samme interesser som deg. det er jo det som er det største problemet.. jeg klarer ikke ta intiativ til en samtale.. Så hiv deg med i en samtale => Finnes jo alltid 4-5 stykker som sitter i en diger klynge å diskuterer mannsjit =)(Ihvertfall sånn jeg oppfatter skolen) Endret 4. januar 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Snakke med dem. Se om det er noen som har samme interesser som deg. det er jo det som er det største problemet.. jeg klarer ikke ta intiativ til en samtale.. Så hiv deg med i en samtale => Finnes jo alltid 4-5 stykker som sitter i en diger klynge å diskuterer mannsjit =)(Ihvertfall sånn jeg oppfatter skolen) dere får det te å virke så enkelt.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 dere får det te å virke så enkelt.. Løsningene er enkle De må bare gjennomføres Noe som _kan_ være enkelt om du bare psyker deg opp først Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 dere får det te å virke så enkelt.. Løsningene er enkle De må bare gjennomføres Noe som _kan_ være enkelt om du bare psyker deg opp først får helt vondt i magen bareved tanken, er så sinnsykt redd for å drite meg ut:/ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) :> Endret 14. juni 2009 av LenniZ Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 får helt vondt i magen bareved tanken, er så sinnsykt redd for å drite meg ut:/ Virker som du kan ha godt av å lære litt om PU, selv om du virka litt skeptisk i den andre topicen din. Kan vel slenge med første regel, gi absolutt faen i hva andre tenker om deg, det hjelper veldig mye. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 får helt vondt i magen bareved tanken, er så sinnsykt redd for å drite meg ut:/ Virker som du kan ha godt av å lære litt om PU, selv om du virka litt skeptisk i den andre topicen din. Kan vel slenge med første regel, gi absolutt faen i hva andre tenker om deg, det hjelper veldig mye. kanksje det:) alt hjelper jo Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har lenge brydd meg fint lite om hva folk mener om meg. Og det funker egentlig veldig greit. Har aldri hatt problemer med å bli kjent med folk i hvertfall. Røykepausene er en fin anledning til å "make contact" Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har lenge brydd meg fint lite om hva folk mener om meg. Og det funker egentlig veldig greit. Har aldri hatt problemer med å bli kjent med folk i hvertfall. Røykepausene er en fin anledning til å "make contact" røykepausene ja.. hadde det bare vært noen på den skolen som røyka så går på skole med almenn fag og idrett ikek mange som tør å ta en røyk i kjeften der gitt^^ hehe. men bra forslag Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Finnes ingen bedre tips enn å bare ta sjangsen. Du har absolutt ingenting å tape. Hvis du virkelig spør deg selv: Hva er det værste som kan skje hvis du begynner å snakke med noen? Post svaret her, så kan vi ta det som et utgangspunkt. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 haha, husker jeg hadde det samme problemet^^ det startet med at ingen kjente noen, og det var HELT dønn stille i klasserommet. (jeg ei jente da, men hun ble uvenne med meg for some reason) det som fikk meg kjent med vennene mine i klassen var at vi samarbeida på kjøkkenet (går restaurant og matfag), vi kødda og hadde det morsomt på kjøkkenet, så ble vi kjent derifra. er jo alltid noen prosjekter man må delta i, i de forskjellige linjene...bruk disse timene for å samarbeide... man blir jo oftest delt opp i grupper Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var i den samme possisjonen i mitt siste år på skolen, da jeg flyttet til ny skole pga en spessiel linje. Sliter litt med angsten men prøvde å ta meg i nakkeskinnet og henge meg på for å være sossial. Endte opp med å bli fryst ut av klasse miljøet siden de ikke likte meg. Men lykke til! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var i den samme possisjonen i mitt siste år på skolen, da jeg flyttet til ny skole pga en spessiel linje.Sliter litt med angsten men prøvde å ta meg i nakkeskinnet og henge meg på for å være sossial. Endte opp med å bli fryst ut av klasse miljøet siden de ikke likte meg. Men lykke til! Kunne vert spennende å fått flere detaljer her. Ting som interesser, personlig hygiene (ikke noe fleip), hvordan du gikk frem for å henge med de andre o.l. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Finnes ingen bedre tips enn å bare ta sjangsen. Du har absolutt ingenting å tape. Hvis du virkelig spør deg selv: Hva er det værste som kan skje hvis du begynner å snakke med noen? Post svaret her, så kan vi ta det som et utgangspunkt. greia er at jeg fryser helt, og vet lissom ikke helt hva jeg skal si .. har sikert ikke noe annet å tape enn at folk kan tro jeg er raring som blander seg opp i andres samtaler, og virker helt idiot.. jeg vil lissom være en sånn person som folk syns er moro å henge sammen med. Jeg vil ikke gå etter andres gjenger å late som om jeg er med i gjengen:P Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Var i den samme possisjonen i mitt siste år på skolen, da jeg flyttet til ny skole pga en spessiel linje.Sliter litt med angsten men prøvde å ta meg i nakkeskinnet og henge meg på for å være sossial. Endte opp med å bli fryst ut av klasse miljøet siden de ikke likte meg. Men lykke til! åh, så baad:( det akkurat det jeg er redd skal skje meg.. men jeg prøver å være positiv, glad og prate med jeg kjenner litt fra før av:) Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vel, bare et lite tips siden du er redd for å drite deg ut: Ingen, har noensinne blitt mer baksnakket enn den personen i klassen som ALLTID holdt kjeft, holdt seg for seg selv og ikke ville ta initiativ til å snakke med noen, mens de som viste seg villige til å involvere seg som regel har blitt godt mottatt. Har egentlig ikke noen gode tips å tilføye, men syntes ikke du burde bekymre deg for mye om det du nevnte over, det er alltid noe du kan endre på senere om du virker som en oppegående og "engasjert" person. Grip sjansen når folk snakker om noe du kan noe om, og få folk til å få opp øynene for deg. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Vel, bare et lite tips siden du er redd for å drite deg ut: Ingen, har noensinne blitt mer baksnakket enn den personen i klassen som ALLTID holdt kjeft, holdt seg for seg selv og ikke ville ta initiativ til å snakke med noen, mens de som viste seg villige til å involvere seg som regel har blitt godt mottatt. Har egentlig ikke noen gode tips å tilføye, men syntes ikke du burde bekymre deg for mye om det du nevnte over, det er alltid noe du kan endre på senere om du virker som en oppegående og "engasjert" person. Grip sjansen når folk snakker om noe du kan noe om, og få folk til å få opp øynene for deg. blei nesten litt redd av det du skreiv jeg.. jeg prøver jo så godt jeg kan når jeg på skolen da. trenger bare noen tips om hvordan jeg kan tørre mer.. om du skjønner hva jeg mener:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå