hertugen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har problemer med å installere programvaren som fulgte med Kameraet. Kameraet er Canon EOS 50D. Alt går veldig bra utenom EOS Utility. Operativsystemet jeg har er Windows XP 64 bit SP2, engelsk versjon. Jeg får til å installere EOS Utility på laptop'en, den har ett Server 2003 OS, men den er jo ikke mye å jobbe på. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har problemer med å installere programvaren som fulgte med Kameraet. Kameraet er Canon EOS 50D.Alt går veldig bra utenom EOS Utility. Operativsystemet jeg har er Windows XP 64 bit SP2, engelsk versjon. Jeg får til å installere EOS Utility på laptop'en, den har ett Server 2003 OS, men den er jo ikke mye å jobbe på. Hva kan jeg gjøre? Har du Canon-programmer fra før er det mulig du må slette disse , hadde samme problemet da jeg gikk fra 350d til 30d , mulig det kan være det samme ? Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Nei, jeg har ingen Canon programmer installert, utenom akkurat programmene som medfulgte 50D kameraet. Under istallasjonen får jeg alle valg, utenom EOS Utility, den eksisterer ikke Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror da den skulle komme av seg selv...(men som sagt må du avinstallere gamle programmer av den)..., jeg har alltid lagt inn min på to maskiner uten at det var noe problem. (Går ut ifra at du har nok plass til den på din PC da) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Operativsystemet jeg har er Windows XP 64 bit SP2, engelsk versjon. Mistenker at dette er problemet ditt. Har du sjekket om EOS utility støtter 64 bits XP ? Ettersom EOS utility snakker med kamera, så kan det neppe kjøre i 32-bits kompabilitets-modus. Tom Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Operativsystemet jeg har er Windows XP 64 bit SP2, engelsk versjon. Mistenker at dette er problemet ditt. Har du sjekket om EOS utility støtter 64 bits XP ? Ettersom EOS utility snakker med kamera, så kan det neppe kjøre i 32-bits kompabilitets-modus. Tom Hmmm, Windows Vista*1Windows XP Professional/Home Edition*2 *1 Kompatibel med 32-bitars/64-bitars system för alla versioner utom Starter Edition (även kompatibel med Service Pack 1) *2 Kompatibel med Service Pack 2/Service Pack 3 Det ser jo litt tvilsomt ut.....men da blir jeg skuffet Kanskje jeg bør sove litt på det, for så å prøve igjen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hmmm, Windows Vista*1Windows XP Professional/Home Edition*2 *1 Kompatibel med 32-bitars/64-bitars system för alla versioner utom Starter Edition (även kompatibel med Service Pack 1) *2 Kompatibel med Service Pack 2/Service Pack 3 Det ser jo litt tvilsomt ut.....men da blir jeg skuffet Kanskje jeg bør sove litt på det, for så å prøve igjen Det ser ikke bra ut. Heller 32 bits XP enn 64 bits Vista forøvrig. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå