HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvilket rengjøringsmiddel er det beste? Tenker da i første omgang på skjerm, men også på resten av latopen. Den hvite macbook-en har jo lett for å bli litt skitten her og der. Er det virkelig alternativet som selges hos eplehuset som er det beste? Det er jo dyrere enn plutonium. Hva bruker dere? Og rengjør dere noe annet enn skjermen (tenker da mest på dere med hvit laptop)? Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg selv bruker produkter fra AM. AM Keyboard Cleaner AM All-in-one Screen Cleaner Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Skal vurdere disse alternativene. Dette rensemiddelet til tastaturet; det fjerner all skitt også? Hender jo man støter på saker og ting som bare skal ta livet av bakterier, men som egentlig ikke gjør rent. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker en mikrofiberklut beregnet for glass fuktet med lunket vann. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Microfiberklut er vel og bra, ja. Men på tastaturet blir jo dette hakket verre. Med bare vann mener jeg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Microfiberklut er vel og bra, ja. Men på tastaturet blir jo dette hakket verre. Med bare vann mener jeg. Luft på boks og en fuktet mikrofiberklut fungerer ypperlig på tastaturet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) På hvite macbook-taster altså? Ja, ja, jeg kan jo prøve. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå