numbnut Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hallo folk.. kjøpte ett club 3d 2900xt skjermkort for en rimelig penge hos netshop i romjula. nå ser jeg skjermkortet har 2 strømkontakter, en 6 og 8 pin. må jeg ha begge? Og; jeg har en ocz 520w modulær strømforsyning. kan jeg bruke de løse strømkablene fra Mist?? klarer ikke å finne noen løse ocz kabler.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 for å utnytte kortet fullt ut må du ha 1 6pin og 1 8pin i kortet, kan også bruke 2 stk 6pin, men ikke full kraft da... tviler om jeg hadde satt på noen andre kontakter selv... kan funke, men jeg hadde ikke gjort det.. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 jeg bruker denne strømforsyningen http://www.ocztechnology.com/products/ModStreamSpecSheet.pdf Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 send en mail til netshop og spør de du tror det er det greieste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå