øl_i_tastaturet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen som kunne tenke seg å ta en titt på dette? Tatt tredje januar 2009. Takker for tilbakemeldinger! Endret 4. januar 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mektig og stemningsfullt, og med et solid vanishin point. Er det mulig å misslike det? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Les reglene for bildekritikk delen av forumet du, og legg ut på nytt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Posten er nå endret og tusen takk for tilbakemelding, PMnormal. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Småsurrealistiske farger og fett vanishingpoint. Litt klisjè kansje, men fortsatt ganske kult. Mon tro hva som egentlig ligger bak den svingen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for det. Hehe, vel bak svingen ligger enda mer grusvei og litt mindre skog og helt i enden ligger havet! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Å vite det gjorde bildet bare enda bedre for min del. Folk skriver for lite om bildene sine. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Likte dette bildet veldig godt herlig bruk av farger og skygger Endret 4. januar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nydelig lys og farger. Jeg forstår ikke hva jeg skulle trekke for komposisjonsmessig her. så da lar jeg det være. Stemningsfullt. Lenke til kommentar
znace Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 syns dette var veldig vakert bilde. skulle jeg sette ned foten så er det ikke lett her men er en ting jeg reagerte på. bakre sky degge ser helt lyst, og nesten skyfritt. er det et triks eller er det helt orginalt dette bilde? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nydelig.. Me like! Dette kunne jeg gjerne hatt hengende på en vegg. Du er flink Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for alle fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 skulle jeg sette ned foten så er det ikke lett her men er en ting jeg reagerte på. bakre sky degge ser helt lyst, og nesten skyfritt. er det et triks eller er det helt orginalt dette bilde? An answer, please. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Det er et originalt bilde. Har justert lysstyrke og temperatur i Lightroom. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg glemte jo helt å kommentere selve bildet. Min nysgjerrighet tok helt over. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på det tekniske, men fra amatør-publikums ståsted kan jeg i hvert fall koke sammen følgende linje: Lekker komposisjon, herlig stemning og behagelige farger; plakatstørrelse og dette hadde hengt på veggen! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Takk takk. Kan alltids legge opp link til full størrelse om det skulle være ønskelig. Rettelse: Dere kan bestille et print via deviantArt. Endret 6. januar 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Får en slags "Band of Brothers-Bastogne" følelse av å se på dette bildet. Vakkert. Likte spesielt de rimete buskene og den flotte belysningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå