Gå til innhold

Noen som vet noe om denne Philips`en?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei fant en en fin 37 phlips full hd med kontrast på 44 000:1 for 6 490,-har lite peil på tv så om noen kunne sjekke om dette er en bra tv for spilling/ film?

takk for alle svar :p

 

Philips 37PFL5603D

 

http://www.netonnet.no/

Den TV'n har jeg bestillt!

Kommer vel på postkontoret i løpet av neste uke. Har hørt mye positivt om den;)

 

Kunne du lagt igjen noe om hvorda tven er? både pluss og minus med den :p takk

Lenke til kommentar
Hei fant en en fin 37 phlips full hd med kontrast på 44 000:1 for 6 490,-har lite peil på tv så om noen kunne sjekke om dette er en bra tv for spilling/ film?

takk for alle svar :p

 

Philips 37PFL5603D

 

http://www.netonnet.no/

Den TV'n har jeg bestillt!

Kommer vel på postkontoret i løpet av neste uke. Har hørt mye positivt om den;)

 

Kunne du lagt igjen noe om hvorda tven er? både pluss og minus med den :p takk

Det er nesten bare postive ting med denne TVn. Bilde er krystallklart, den er enkel å konfigurere og det et en funksjon jeg like veldig godt; Vekkerklokka:P Jeg setter ett klokkeslett, og TVn skrur seg på. Så nå våkner jeg til frokost-tv istede for den hersen mobilen^^

Jeg har også koblet TVn til PCn. Det var bare plug and play. Har også prøvd blu ray film, noe som var awsome. Den dynamiske kontrasten merker man virkelig. Å ja, det er forskjell på HD-ready og full-hd på 37".

Det eneste som er irriterende er lys sensoren. Den skifter kontrast og sånn nesten konstant, så jeg er nødt til å skru den av. Eller så er TVn enestående og jeg angrer ikke på kjøpet;)

 

Kjøp den!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er nesten bare postive ting med denne TVn. Bilde er krystallklart, den er enkel å konfigurere og det et en funksjon jeg like veldig godt; Vekkerklokka:P Jeg setter ett klokkeslett, og TVn skrur seg på. Så nå våkner jeg til frokost-tv istede for den hersen mobilen^^

Jeg har også koblet TVn til PCn. Det var bare plug and play. Har også prøvd blu ray film, noe som var awsome. Den dynamiske kontrasten merker man virkelig. Å ja, det er forskjell på HD-ready og full-hd på 37".

Det eneste som er irriterende er lys sensoren. Den skifter kontrast og sånn nesten konstant, så jeg er nødt til å skru den av. Eller så er TVn enestående og jeg angrer ikke på kjøpet;)

 

Kjøp den!!

 

Jeg ser i spesifikasjonene av de dataformatene som støttes når koblet til PC er 1024x768 og lavere. Kan du forklare noe om hvordan du har koblet den til TV'en mht inngang, oppløsning, osv?

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...