Gå til innhold

Elfa Bestilling

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt og bestille noe på elfa men jeg vet ikke kor mye som kommer i oppkrav viss jeg har brev som bestillingsmåte .

Er det noen som vet?

Jeg har lest overklokking.no's guiden om elfa men jeg er ganske så sikker at det vil koste mer en 25 kr i frakt :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men da jeg besstilte sto det 300 inkl frakt og jeg kjøpte for 250

De kommer nok ikke til å sende som brev allikevel. Det gjør de bare til bedrifter. Jeg har prøvd selv, og da jeg skulle betale kostet det mer i porto enn det som stod på siden deres da jeg bestilte.

Jeg sendte en mail til Elfa, og de forklarte at de bare sendte i postoppkrav til privatpersoner, men siden det ikke kom klart nok fram av siden deres, skulle jeg få det jeg hadde betalt mer i porto tilbake (55kr). Det fikk jeg også, meget god service! De skulle forandre på sidene slik at det ikke skulle bli noen misforståelser i framtiden, skrev de også, jeg vet ikke om dette er gjort. Høres ikke slik ut.

Lenke til kommentar

Hmm.. merkelige greier men jeg har sendt mail og regner meg og få vifte ka som skjer i den. Men i overklokking.no's guide om elfa står det at det går an og bestille brev og viss dette er ikke er sant synes jeg de og skal fikse på guiden sin

Lenke til kommentar
Var han typen som hadde satt på den punktumen.

Hvorfor skal du vente til etter påske foresten? UV lakk kan du kjøpe på Biltema, fluorisende lakk eller no heter det, sikkert mye billigere.

Har ikke Biltema her i molde.. :grumpy:

Men de har Fluorisert lakk, men ikke blank.. (Blank når UV er av, og blå når den er på..), jeg skal lage en UV Lakk Mod Guide.. =) :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...