sofus71 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Fikk såpass mange positive tilbakemeldinger med mitt forige bidrag i BK at jeg drister meg til å legge ut et bilde til. Jeg har tatt et bilde av et fantatsisk vakkert bygg i Tromsø som heter Polaria. www.polaria.no Kritikk ønskes. Endret 4. januar 2009 av sofus71 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Enda en som byr på triangler. Hva er det med dere i kveld? Men det er bare fint det, for de blir jo bedre og bedre. Dette er skittøft, og det har utrolig tydelig komposisjon. Det har til og med en form for vanishing point. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ja, dette var nais og lite å utsette på. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Åh. Dette var behagelig å se på! Skulle ønske bygningen fortsatte i samme stil, og ikke ble avbrutt av en firkant, men slikt kan man vel ikke klandre fotografen for. Jeg har allerede godtatt trekantkomposisjoner èn gang i dag, og det ser ut til at jeg må gjøre det enda en gang til. Huff og huff Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg postet da vitterlig et svar her i sted? Har det blitt slettet, eller var det noe teknisk som skar seg? Vel, vel. Ikke så mye mer å si, hovedsaken er sagt allerede. Dette får da bare bli en melding om at jeg føyer meg pent inn i gjengen av klakører. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette får da bare bli en melding om at jeg føyer meg pent inn i gjengen av klakører. Er det plass til en til ? Det som trengs å si er allerede sagt. Thumbs up! Tom Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Da jeg er litt fersk i faget så har jeg ikke fått med meg trekantkomposisjoner. Så det er kun tilfeldigheter at bildet mitt ble sånn det ble. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du har iallefall truffet blinkskudd med dette Liker det metalliske med bildet. Har flere ganger passert dette rare, dominoformede bygget i fjorden med båt. Og tenkt på at det burde egne seg som motiv fra en eller annen vinkel. Men det begynner å bli noen år siden nå, og dette bildet bragte fram minner, gjenkjennelse og en god følelse for meg Flott!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå