Inc Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen fine farger som dukket opp av jorden. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fine farger, god ide og triangler, triangler. Det er sjelden brukt her, så det er fint å se at noen benytter dette komposisjonsprinsippet. Det er ganske spesielt, for det ganske dårlig ut før jeg åpnet det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har sans for disse bildene av etterlatt redskap i åker. Har ikke noe spesiellt å utsette her. "Keep'em coming." Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Har sans for disse bildene av etterlatt redskap i åker. Har ikke noe spesiellt å utsette her. "Keep'em coming." Tom Så var det disse to bildene man kunne legge ut til kritikk om dagen da Takker:) Endret 4. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så var det disse to bildene man kunne legge ut til kritikk om dagen da Takker:) Kan jo være greit å ha noe å vise frem i morgen også Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trekantkomposisjonsgreiene er noe jeg virkelig ikke kan fordra, men her fungerte det overaskende. Kansje fordi jeg er omgitt av slike forlatte semianakronismer selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå