Boxster Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis en prøver og redde meest mulig fra en annen HDD. er det ,mulig og hente ut mailer? Altså ligger alle mailene i en mappe eller? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Marker de og dra de ut i ei mappe. =) Lenke til kommentar
abene Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det kommer an på hvilken mailklient du bruker. Hvis det er Outlook Express, er det DBX-filer du er ute etter. Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Ja jeg skal overføre det jeg kan av filer fra en annen PC sin HDD. alle doc osv går greitt. problemet er at jeg kan jo ikke åpne den HDDen sin mail leser uten konflikt problemer. Jeg klarte å finne DBX filene (takk for hjelpen) men disse er jo bare mappene og noe uhånterlige. Så hvordan hente ut infoen på de? Kan jeg legge de sammen med mine mappper/DBXer på min HDD sin også åpne de på den måten jeg åpner mine egne mapper. Altså gjennom MS Outlook på min HDD? Lenke til kommentar
abene Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg klarte å finne DBX filene (takk for hjelpen) men disse er jo bare mappene og noe uhånterlige. Så hvordan hente ut infoen på de? Kan jeg legge de sammen med mine mappper/DBXer på min HDD sin også åpne de på den måten jeg åpner mine egne mapper. Altså gjennom MS Outlook på min HDD? Du kan prøve å importere mailen (via Outlook), og på den måten håndtere mailen. Hvis ikke det går, kan du prøve å kopiere DBX-mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå