magmanthe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har et spørmål. Med tanke på at man aldrig vet når disse flotte sidene slutter å selge 13 måneders GOLD så billig. Hvordan er det å f.eks kjøpe 2STYKK 13-måneder på en gang. Så, når du får kodene, bruke den ene nå. Og spare den andre koden i ett år? Vil den fortsatt funke da om 1 år, eller er det noen freaky time-limit på detta? Har ikke kjøpt noen enda, men siden disse 3 sidene ikke får annet enn glimrende skussmål fra dere brukere, så tror jeg nok at en 12+1 er midt i blinken. Elsker å spare penger. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tror ikke at de slutter å selge Live-kort på en stund. Så det er ikke nødvendig å kjøpe to Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 magmanthe: hvis du har behovet for å kjøpe 2 stk og fyller de på vil du da ha 26 mnd live på rappen. Alt man fyller på kommer med. Lenke til kommentar
magmanthe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jahopp, da bestillte jeg også en. desverre har maxumuscards slutta med 12+1, da M$ har sluttet å lage den. Så det ble "dessverre" bare 12 måneder. Jasper har fortsatt 12+1, men da den totale prisen er mer enn fra maxumus, så valgte jeg den. 12 mnd = 22.53,- PR måned fra maxumus 12 + 1 mnd = 26.11,- pr måned Koden kom iløpet av 10 sekunder, max, så jeg har ingenting å utsette på servicen dems. Helt klart verdt å anbefale til folk som vurderer litt GOLD til en billigere penge. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Får man ordrebekreftelse når man kjøper det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) skrev i feil tråd Endret 24. oktober 2009 av asad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Får man ordrebekreftelse når man kjøper det? jeg fikk hvertfall det da jeg bestilte der for et år siden. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Får man ordrebekreftelse når man kjøper det? jeg fikk hvertfall det da jeg bestilte der for et år siden. Jeg fikk det ikke Men fikk koden etter et par timer. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det maxumuscards som er billigst for øyeblikket ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå