Goliath Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Microsoftpointsxbox aka MaximusCards.com funket veldig bra. Kjøpte via Google check-out, og fikk koden på sekundet. Anbefales! Grei pris var det også, under 300 kr for 13 mnd. Takk for tipset! Funket som en drøm Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kjøpte på Xboxliveuk76.com. Kjapt og billig. Måtte du registrere deg på den siden for å handle? ja, men kun med navn, adresse og email. ikke noe hightech. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 kjøpte også maximuscards nettopp Veldig raskt, tjener en del på å kjøpe denne forhold til å betale 59,- pr.mnd Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 funker amerikanske koder på en norsk/europeisk xbox-live account da? dette har jeg vært veldig skeptisk til lenge.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjøpte 13 måneders Gold abbonement på MaximusCards.com og det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er ikke regionkoder på Xbox Live Gold så der fungerer alle koder over hele verden. MicrosoftPoints derimot er regioninndelte og da vil ikke en amerikansk kode fungere på en europeisk konto. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det jeg ikke helt forstår, er hvordan andre kan tilby kodene så mye billigere enn MS, spesielt mtp. at MS selger direkte på internett via Xbox Live Marked Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Takker for linkene. Free money Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) rundt 40 dollar på ebay nå 13 mnd. (266 kr) NOEN av disse kan IKKE brukes på europeiske kontoer, så pass på at dere kjøper rett plass. Endret 11. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Imårrest kjøpte jeg 12+1 mnd Live via xboxliveuk76.com Tar det lang tid før jeg får koden på mail? Ser at det står at det kan ta opp til 8 timer, men hvor lang tid tar det før selger får pengene ifra paypal? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg fikk min kode fortere enn de kunne reservere pengene fra kontoen Bestilte fra MaximusCards.com. Et tips; copy/paste koden rett inn på kontoen din på http://www.xbox.com/nb-no/live/ så slipper du å taste inn koden på konsollen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Imårrest kjøpte jeg 12+1 mnd Live via xboxliveuk76.comTar det lang tid før jeg får koden på mail? Ser at det står at det kan ta opp til 8 timer, men hvor lang tid tar det før selger får pengene ifra paypal? du får koden idag. (neste gang han/ho sjekker emailen, + at han/ho skanner koden til bildefil) Tar sikkert 3 sekunder før selger får email fra paypal om at pengene er overført. btw: kjøpte en kode fra ebay igår til min datter (classified ad) det tok 15 minutt og kostet 275 kr. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Paypal trakk momentant pengene ifra min konto, men når mottar selger pengene? Er helt ny i dette Endret 13. februar 2009 av The StigMeister Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 som jeg svarte i posten over: Han mottar de etter få sekunder. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Fikk den nå.. var min egen feil.. adressa og navn jeg oppgav samsvarte ikke med det som var på paypal kontoen :!: Bra service! Endret 13. februar 2009 av The StigMeister Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hva jeg skal gjøre nå? Fikk denne mailen: Hello! Thank you for your purchase: 1) Xbox 360 Live 12+1 month GOLD Subscription EUROPE&UK! - 1(29.99 £ / ) 2) MS points 1600 Europe&UK!!! - 1(16.99 £ / ) Payment form: PayPal Payment can be made directly through our site or from paypal: Paypal users log in to your paypal account and select send money option. Our paypal email is: [email protected] Total amount:46.98 Your order#:7566 Delivery: The code will be emailed within 8 hours (usually less than one hour) of receiving payment. Contact me on MSN messenger [email protected] for any immediate questions you may have or EMAIL me [email protected] Thanks! XboxLiveuk76.com Hvor skal jeg putte ordrenummeret? Bare gi blanke? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) du skal ikke svare. Så lenge du har betalt med paypal så får du koden etterhvert. og har samme email på begge plasser. edit: ja, hvis du gjør det på den måten legger du til den #koden til i betalingsinformasjon. Endret 17. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Så jeg bare putter inn epostadresse i den "send money" greia samt riktig sum i pund også ordner resten seg selv? Har aldri brukt min paypalkonto, bare registrert og aktivert den for noen år siden..hehe Edit: Det gjorde jeg. la den til i "Subject" Optional. Da får vi satse på at det ordner seg.. Endret 17. februar 2009 av iceraven Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) play.com har forresten bra tilbud på live poeng nu. 17 pund for 2100 poeng. men da snakker vi snailmail. Endret 17. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Omg. Bestilte 2100 MS points på XboxLiveUK76.com, men koden virka ikke. Sendt en mail, men venter på svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå