Sessan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg har vært litt av og på p-pillen de siste årene, og hver gang jeg starter på nytt får jeg veldig ømme bryster i noen uker i tillegg til at de vokser litt. Vet det ikke er så smart å hoppe "av og på" pillen, men det er en annen sak. Nå er det kanskje 4-5 måneder siden jeg startet med pillen igjen, og har hatt vonde og ømme bryster i kanskje de to siste månedene. Har hatt mensen som normalt, men den har kanskje kommet litt sent den siste måneden. Brystene har også vokst ganske mye. Aldri hatt sjans til å få kløft før, og nå er jeg jaggu ikke langt unna. De er så vonde at kjæresten nesten ikke kan være borti de. Brystvortene er helt vanlige, men tåler ingen form for små "slag" og dersom kjæresten bare "legger" armen over de mens vi sover så må jeg flytte armen hans. Tåler ikke noe press eller sånt. Det er klart...det er ikke noe godt å få "slag" eller press på dem til vanlig heller, men pleier ikke være sååå hårsår på det som jeg er nå. Tåler INGENTING jo. Det bør også nevnes at jeg de siste ukene(1-2 mnd)har hatt veldig dårlig matlyst, og ikke hatt noe av det søtsuget jeg vanligvis har. Har alltid spist mye godteri og sjokolade, men nå har jeg ikke like lyst på det som før. Så...gravid? Eller? Har gått på pillen, men sjansen er jo der selvfølgelig. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ta en graviditetstest. Uansett hva vi evt skulle komme fram til, så er nok det det sikreste å gjøre. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den beste måten å bli sikker på er vel å ta en graviditetstest, og hvis den er positiv så tar du en tur til legen. Men selv om brystene dine er såre betyr ikke det at du er gravid. Kroppen har opp og nedturer, og før/i/etter mensen har kroppen en tendens til å bli mer følsom. Dessuten er det et velkjent fenomen at pupper iblant blir større av p-piller, men det går jo ikke så raskt og kanskje du plutselig innså hvor store de har blitt (går jo ikke på et par dager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå