Gå til innhold

skjermoppløsning på innov8

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spørsmål ang skjermoppløsning på Innov8.

Det blir trukket frem at denne er dårlig, og sammenlignet med bla htc touch pro, som også har 2,8" skjerm er den betydelig dårligere. Det jeg lurer på er; hvor mye en vil merke til dette i daglig bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å bruke telefonen til å se film. Blir primært en jobb telefon med bruk av sms, mail, kalender, kamera, noe web og dokumentvisning. Har vurdert htc touch pro og -hd. Har erfaring med wm fra Qtek9100, og synes det blir noe tungt å bruke disse mobilene til mye sms skriving i farten. Men jeg synes WM er overlegent symbian mtp muligheter for individuell tilpasning av telefonen. Mulig jeg ikke har utforsket mulighetene med symbian godt nok.. I tillegg er kameraet på innov8 et mobilkamera som faktisk er brukbart.

Lenke til kommentar

Du vil nok merke mye til skjermoppløsningen ved webbruk, dokumentvisning etc. Desto høyere oppløsning - desto mer kan man få inn på samme skjermflate og få det leselig. Med f.eks. Touch HD kan man fint vise hele websider i breddeformat og klare å lese det som står der uten og måtte zoome inn.

Du kan jo sette ned oppløsninga i operativsystemet du bruker, så tror jeg nok du får et greit inntrykk av forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...