Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pick-up artist.

 

Noen folk som har lært seg hvordan mennesker funker sosialt og tror de er overlegent gode til å fikse damer

 

går det egentlig ann å lære seg hvordan mennesker funker sosialt? alle er jo forskjellige..

Vi har alle individuelle forskjeller, men vi er fremdeles flokkdyr. Om en studerer de sosiale spillet så vil det ikke være vanskelig å manipulere folk til å gjøre hva som helst for en. Men det morsomste er jo å få seg et ligg ;)

Lenke til kommentar
så det hele handler om å få seg ett ligg?

Som det ultmate mål, ja. Men det er jo masse å lære der før en kommer så langt ;) Pluss trening, trening og atter trening.

 

ja, for det er jo såå bra å ligge med alle og en hver bare for å få trening:P driver du med pu?

Lenke til kommentar
så det hele handler om å få seg ett ligg?

Som det ultmate mål, ja. Men det er jo masse å lære der før en kommer så langt ;) Pluss trening, trening og atter trening.

 

ja, for det er jo såå bra å ligge med alle og en hver bare for å få trening:P driver du med pu?

Hva jeg gjør og ikke gjør er underordnet ;) Men jo, det er bra trening som jeg vil anbefale til de fleste. spesielt til de unge. Tenåringer og andre under 25.

Lenke til kommentar
Det handler om reproduksjon, som forutsetter "ligg".

:)

 

Haha. Det var jo også en måte å si det på. Hvilken del av "filosofien" handler om reproduksjon? Det går vel hovedsaklig ut på å få seg et ligg.

 

 

Det går vel hovedsaklig ut på å få seg et ligg.

 

det var det jeg trodde ;)

 

så det hele handler om å få seg ett ligg?

Som det ultmate mål, ja. Men det er jo masse å lære der før en kommer så langt ;) Pluss trening, trening og atter trening.

 

ja, for det er jo såå bra å ligge med alle og en hver bare for å få trening:P driver du med pu?

Hva jeg gjør og ikke gjør er underordnet ;) Men jo, det er bra trening som jeg vil anbefale til de fleste. spesielt til de unge. Tenåringer og andre under 25.

 

I see... ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...