Hel-H Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg regner med at mange der ute har diverse sider de går innpå når kjedsomheten tar overhånd, eller for å unngå at den tar overhånd. Takk til de som vil gi tips til en stakkar som kjeder seg. Edit: Gjerne spe på med linker Endret 4. januar 2009 av Svartsaau Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fantastic Contraption Spill for å teste fysikk-kunnskapene dine. Tidsfordriv deluxe. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Fantastic Contraption Spill for å teste fysikk-kunnskapene dine. Tidsfordriv deluxe. Link? Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Litt treigt med forslag her. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fantastic Contraption Spill for å teste fysikk-kunnskapene dine. Tidsfordriv deluxe. Link? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fantastic Contraption Spill for å teste fysikk-kunnskapene dine. Tidsfordriv deluxe. Link? Skrive i Lekeplassen kanskje? Det er tidsfordrivende... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eller rett og slett: Diskusjon.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eller rett og slett: Diskusjon.no Omg, takk for den linken! Nyttig forum, ser jeg. :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://stumbleupon.com/ Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 spill wow timene flyr hersens fort Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 spill wow timene flyr hersens fort Og så blir man avhengig og trenger aldri mer tenke på hva man skal finne på. For hvorfor finne på noe annet når man har Wow? Nei takk. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 spill wow timene flyr hersens fort Nesten litt for fort "Oi, er klokka 11 alt?" er en tanke som slår meg LITT for ofte, hehe. www.notdoppler.com er en bra side med masse nettspill, og er min hobby #2 etter WoW. Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 www.pointlesssites.com funker fett, eneste som er litt kjipt er at det meste der inne er helt meningsløst... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Legg linker i førstepost. Skal se om jeg finner noe senerem kommer ikke på noe nå. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Denne fant jeg tre tråder under din. kos deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=924965 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå