Espen-kun Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, jeg instalerte ubuntu 8.10 for 3 dager siden og har sittet med internet på kabel, fram til nå. jeg fikk tråløst nettverk når jeg var hos min far, men når jeg nå idag kom til min mor, fikk jeg det ikke til. Så langt har jeg gått inn på create a new wireless network for å koble til, men så snakket jeg med en som også har ubuntu og han sa at jeg skal få opp alle tilgjennlige tråløse nettverk når jeg trykker på ikonet oppe i hjørnet, men dette får ikke jeg. noen som har peiling på hva som er galt? takker for svar :] espen Lenke til kommentar
Smif Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal fungere å se alle nettverk rundt deg ja.. du har ikke skjult ssid? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 nei, skal ikke vere det ivertfall, ossen sjekker jeg dette ? er litt noob :s Lenke til kommentar
Smif Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det sjekker du inne på routeren, eller ved å sjekke om noen andre maskiner finner nettverket.. (uten å legge det inn manuelt) Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 andre datamaskiner finner nettverket. til og med naboen. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Enkelte nettverskort kan slite med enkelte routere - kanskje det er noe der? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Er ikke helt sikker, men nettverks kortet er ''Broadcom Corporation BCM4318 [AirForce One 54g] '' (kopiert ifra terminal ved hjelp av lspci kommandoen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå