tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Da er 30D-en kommet hjem etter lengre service. Og idag var første mulighet til å lufte den. 1/320s, f/5.6, 83mm, ISO 200 (EOS 30D + Sigma 50-150mm) Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er ganske tidig at det ser ut som om han ser på halvmånen. Det skiller det fra alle de kjedelige statuebildene jeg har tatt i Roma. Det forteller rett og slett en historie, som gjør at man glemmer at det ikke er en mann av kjøtt og blod. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Da er 30D-en kommet hjem etter lengre service. Og idag var første mulighet til å lufte den. Det ser ut som den fungerer. Skinnet fra solen gjør sitt for at statuen ikke blir for livløs, og det er jo tydelig hva herren betrakter. Behagelig og fin kontrast mellom himmel og "the lunatic". Jeg liker bilder som er rene og enkelt bygget opp, i hvert fall når de har et innhold som her. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Dette var ganske enkelt genialt. Det fikk meg til å smile. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tenker en S/H versjon med masse korn kunne vært spennende... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Dette var pent! Ingenting å utsette. Lurer på hva statuen tenker der den står og stirrer månen i stykker. Om den kunne tenke, selvsagt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Dette var pent! Ingenting å utsette. Lurer på hva statuen tenker der den står og stirrer månen i stykker. Om den kunne tenke, selvsagt. Hvaaaaa? Kan ikke statuer tenke? Jeg trodde det var omtrent det eneste de sto og gjorde jeg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Hvaaaaa? Kan ikke statuer tenke? Jeg trodde det var omtrent det eneste de sto og gjorde jeg... Stort sett ber de om at det ikke finnes noen duer i nærheten ... Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Dette var pent! Ingenting å utsette. Lurer på hva statuen tenker der den står og stirrer månen i stykker. Om den kunne tenke, selvsagt. Hvaaaaa? Kan ikke statuer tenke? Jeg trodde det var omtrent det eneste de sto og gjorde jeg... Hold kjeft, man. Det er jo en en hemmelig mellom oss to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå