uGn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fikk i dag en merkelig epost fra en "Mr.Bennard Okoye" Er det noen andre som har fått noe slikt ? Tipper det er noen slike tullinger som prøver å lure noen. Er på engelsk og er fra Nigeria, det sier meg nok til å slette den egentlig :wink: Men, noen andre som har fått noe slikt ? er det en ny svindel på gang ? mvh. Torbjørn Jørgensen Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I dag skal dere lære et nytt ord: Det begynner på: S og slutter på PAM... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 nigeria mail er jo vanlig. Mange som har blitt lurt trill rundt washington post (tror jeg) hadde satt en journalist på saken, som lot seg lure, men betalte aldri det "mindre beløpet" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I dag skal dere lære et nytt ord: Det begynner på: S og slutter på PAM... Jeg har oxo fått en mail fra en som heter S.Øppel . Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har fått e-post ifra Jul E. Nissen Hehe, men den der drittposten må du bare slette, og så må du huske å lese de morsomme historiene om folk som faktisk har blitt lurt og hvor det har gått så langt som at statsoverhodene har beordret politi ut for å overvåke mulige offre. Mye morsomt lesestoff Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg fikk post fra [email protected] : "This means WAR!" seff bare en gammel lærer som kødda med meg da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 fikk en gang en mail fra "Lick.A.lotta@p*ussy.com" ... det var mase fine bilder der ! PS: fikk mailen i første post jeg og ... for lenge siden ... (Edit: vi får ikke lov å skrive pusy med 2 s'er ) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 fikk en gang en mail fra "Lick.A.lotta@p*ussy.com" ... det var mase fine bilder der ! PS: fikk mailen i første post jeg og ... for lenge siden ... (Edit: vi får ikke lov å skrive pusy med 2 s'er ) Jeg fikk en mail engang fra en Koreansk mann som trengte penger for å finansiere ett prosjekt som kunne redde han ut fra fengsel(der han hadde tilgang på minibank og pc) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvis du har lite å gjøre og liker å lese slike (de kan jo være litt morsomme), så er det en god samling av dem her: http://www.scamorama.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå